|
Smart TV med Apple Music |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple TV 4K er, selvom den har nogle år bag sig, stadig markanr bedre og kraftigere end Smart TV. Det tror jeg også bliver din konklusion, når du får dit nye TV. Jeg vil anbefale at du lejer film på iTunes (i Apple TV app’en) i stedet for Blockbuster, som har lav streamingkvalitet og speeder alle deres film op 4%. Jeg genkender ikke problemet med Netflix?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Istedet for at købe et smart tv, så køb et tv med godt billede og behold dit Apple TV. Du kan bruge tv'ets fjernbetjening til Apple TV |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kan være det bliver løsning, men jeg holder mig til SONY Tak for deltagelsen til alle i tråden - forsat god påske
|
|
Morten
|
|
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 206 |
Funktioner
Tak(0)
|
På nyere Sony tv er Apple TV app (heri iTunes film/Apple TV+) enten præinstalleret eller kan hentes fra Google Play Store. Kompatible Sony tv ses her:
Omvendt er der ikke en dedikeret Apple Music app til Sony tv/Android TV. Apple Music understøtter dog Chromecast, hvorfor du kan caste musikken til dit nye Sony tv og få lyden ud gennem din soundbar. Lidt om Apple Music og Chromecast: Så hvis du vil undgå at benytte dig af din Apple TV boks, ja så kan du faktisk det.
|
|
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak jeg prøver når jeg finder mit nye SONY TV. Om ikke andet kan jeg jo beholde min Apple TV boks
|
|
Morten
|
|
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øhh, med mindre der er sket ændringer i Blockbuster (det er længe siden jeg har brugt dem), så behøver du ikke en telefon. Det er jo netop fordelen (som regel) ved ATV. Fjernbetjening er det eneste du behøver, og den klare også tænd og sluk af TV, som volume på TV. Så du behøver heller ikke fjernbetjening til TV.... Så i min verden er det mere simpelt med ATV. ATV kan man kalde et "stand alone" produkt. Eller husker jeg helt forkert ifht. Blockbuster? Måske jeg lige skal prøve dem igen :)
Redigeret af HenrikN - 04-April-2021 kl. 10:18 |
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |