|
Smart TV til soveværelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hougaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2020 kl. 10:07 |
Kan det lade sig gøre at købe et smart tv der opfylder følgende krav til max 2500 kr? 40-43" Smart tv Goggle Home/Assistent Mulighed for at afspille MKV-filer fra NAS eller USB-stick Da det skal på væggen må det ikke fylde meget i dybden Lyder det helt vanvittigt eller kan det lade sig gøre? Kom gerne med forslag. Redigeret af Hougaard - 04-Februar-2020 kl. 10:25 |
|
Vh Jan
|
|
![]() |
|
Hougaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I mangel på svar, har jeg prøvet mig frem 😊 Tv'et blev et Samsung UE43RU6025. Jeg har delvis fået det til at virke med Google Home. Indtil videre tænd/sluk Umiddelbart har jeg ikke fået direkte kontakt med min NAS, men jeg har installeret DS Video på min Synology NAS og på tv'et og kan se mine film på tv'et. Genbrugte mit gamle vægbeslag, så helt tilfreds er jeg ikke. Et nyt beslag kan sikkert løse det. |
|
Vh Jan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |