|
Smart tv-løsning inkl. Dinovo tastatur |
Besvar |
Forfatter | |
Hijklm
Bruger Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Marts-2014 kl. 08:20 |
Jeg har et u-smart tv, som jeg gerne vil have lavet om til en løsning der kan klare lidt af det hele.
Leder efter noget, som kan forvandle mit tv sådan at det kan afspille ting fra nettet, streame film fra min NAS og forbinde med mit Dinovo Edge-trådløse tastatur med touchpad. Anyone? Faldt over Tizzbird N1, men dén kan ikke få touchpad´en til at virke på tastaturet, selvom det er tæt på den løsning der klarer det hele.
|
|
gielsgaard
Bruger Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tizzbird er forholdsvis langsom , Rikomagic eller Tronsmart er væsentligt bedre.
Ellers denne som er top modellen :http://www.webhallen.com/dk-da/lyd_og_billede/194153-minix_neo_x7_16gb Redigeret af gielsgaard - 10-Marts-2014 kl. 18:40 |
|
Hijklm
Funktioner
Tak(0)
|
Vil jeg kunne forbinde et Logitech Dinovo bluetooth-tastatur til Rikomagic og have et touchpad der virker?
|
|
Hijklm
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bor i Nyborg, så det er lige langt nok for at teste et tastatur... :-)
Men du har ret i at der til mit tastatur er en usb-bluetooth-reciever som burde kunne virke med disse løsninger. Har blot googlet mig til, at der kan være udfordringer med at få touchpad´en til at fungere og det er dog en ret essentiel del af oplevelsen når man skal bruge den til et tv. Kan se at I også sælger andre mini-tastaturer med bluetooth og touchpad, så det kunne jo godt tyde på at Rikomagic kan genkende det meste hvis man forbinder via usb.
|
|
SilverLine
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil man uden videre kunne installere xbmc på de bokse ??
Og hvad med apple trådløst tastatur, har du/i prøvet med det ?? Redigeret af SilverLine - 11-Marts-2014 kl. 09:28 |
|
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|
gielsgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har bemærket at flere af spillerne på markedet, er gået over til 3188-t chippen, og derfor kun kører 1.4 mod 1.6 på den tidligere chip, er det et issue mht Rikomagic?
|
|
gielsgaard
Funktioner
Tak(0)
|
jeg bruger mm-visions, vision mediecenter keyboard kskI til 199,- og det er godt og har en god størrelse.
|
|
gielsgaard
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor hulan blev de indlæg af, fra ?
Redigeret af Lars - 12-Marts-2014 kl. 09:49 |
|
Christiansode
Ny bruger Oprettet: 12-Marts-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
De er blevet slettet af administrator, tror de blev anset som reklame. Det beklager jeg da det umiddelbart var ment som en guide med gode råd :/
Redigeret af Christiansode - 12-Marts-2014 kl. 08:32 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, du spammer for tiden flere danske fora med skjulte reklamer, og forsøger at gemme dig bag forskellige IP-adresser og brugernavne. Men det er ikke tilladt at reklamere for produkter, ydelser eller andre sites her, hverken private eller kommercielle. Det er også kun tilladt at oprette en bruger pr. person. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |