|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() Sendt: 20-Juli-2009 kl. 00:35 |
Jeg har et CI-modul til mit tuner-kort i PC'en.
Windows XP Pro SP3 Asus MB M3N78-EMH HDMI Terratec C PCI HD CI SmartWI Yousee fuldpakke + HD Efter opstart ( kold/stand-by/hibernate) virker SmartWI kortet ikke, men trækker man det ud og sætter det i igen, er alt OK. Med det 'rigtige' Yousee smartcard virker det altid, men så er det lidt svært at dele det med TV'et. Har nogen oplevet dette med SmartWI på dette eller andre CI-moduler til TV-tunere? /Peter |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har aldrig haft et eneste problem med SmartWi. Ring til dem hvis du har et problem. Der er vældig god support. Havde et defekt kort, og dagen efter lå der et erstaningskort. Men det kan godt være at du må gå den dyre vej (FireDTV og Smit CAM) hvis det i virkeligheden er et CAM problem |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
pkylle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Hej
Tak, har skrevet til dem, men ikke fået svar. Vil prøve at ringe til dem. Jeg har et Strong (technology by smit) Viaccess CAM) og et Maximum Viaccess CAM. Begge har samme problem med SmartWI. Umiddelbart virker det som om, CAM'en ikke får startet SmartWI'en rigtigt ved power-on. Den efterfølgende opstart af SmartWI (ved at trække det lidt ud af CAM'en og skubbe det på plads igen), får tingene til at virke. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du prøvet at benytte den eksterne strømforsyning til SmartWii
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
"You lost me" Hvilken ekstern strømforsyning? SmartWi erstatter jo et normalt smartcard - ingen strømforsyning. Det får det jo gennem CAM'en. |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Jeg tror han mener strømforsyningen til selve SmartWi-boksen. Den kan jo forsynes både via USB og via den medfølgende strømforsyning.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er helt korrekt. Det er senderen jeg snakker om Hvis din USB ikke leverer strøm nok (det der USB strøm er altså et helvede) så fungerer boxen ikke |
|
|
![]() |
|
![]() |
OK Klart nok. Nej den senderboksen står i stuen ved siden af ( 6m væk) med sin egen strømforsyning.
( den skal jo også virke til TV'et, når PC'en er slukket ;-) ) |
|
![]() |
|
![]() |
Har du prøvet at have SmartWii senderen tæt på modtageren. Kan evt være et rækkevidde problem |
|
|
![]() |
|
![]() |
Det tror jeg ikke, da det virker upåklageligt, bare man lige 'gen'-starter SmartWi-kortet ved at trække det ud af CAM-modulet og sætte det tilbage.
Det skifter fint og hurtigt mellem krypterede kanaler. Jeg tror mere og mere på et timingproblem under opstart (power-on). Netop i dag har jeg haft PC'en tændt i 10 timer, og jeg startede TerraTec Home Cinema op - og helt mod sædvane var der intet problem. Programmet var tunet ind på BBC HD og der kom ikke det vanlige "Card error". Hm Byttede også i går om på CAM-modulerne. Lige nu sidder der et Maximum Viaccess CAM. Vil lige prøve en genstart af PC - vender tilbage. Næ nej - nu fik jeg "Viaccess CA Prompt - Smartcard error", men efter 'det sædvanlige trick', er der billed på - jeg gør det mens fejlen står på skærmen - billedet kommer inden for et sekund. Redigeret af pkylle - 22-Juli-2009 kl. 21:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er tilbage hvor jeg kom fra: Ring til SmartWii folkene, som sagt vældig flinke.
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Har du lavet ATR transfer til dine klienter?
http://www.smartwi.net/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=365 (step 6-10) Redigeret af Patriarken - 23-Juli-2009 kl. 05:15 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |