recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SmartWi med Stofa Motorola vip1920
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmartWi med Stofa Motorola vip1920

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayBee36 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Emne: SmartWi med Stofa Motorola vip1920
    Sendt: 09-April-2010 kl. 12:37
Hej,

efter en del søgen på diverse fora, er det endnu ikke lykkedes mig at finde svar på om SmartWi fungerer med Stofas Zaptor (motorola vip 1920). Har læst, at der har været problemer, men disse indlæg var over et år gamle.

Så jeg vil gerne høre om der er nogen herinde, der har det oppe at køre, da jeg overvejer at få et par ektra programmer via Stofa.

Samsung PS50C7705
Marantz SR7005
Front Monitor Audio GS20
Focal Sib+Cub2
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2010 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af JayBee36 JayBee36 skrev:

Hej,

efter en del søgen på diverse fora, er det endnu ikke lykkedes mig at finde svar på om SmartWi fungerer med Stofas Zaptor (motorola vip 1920). Har læst, at der har været problemer, men disse indlæg var over et år gamle.

Så jeg vil gerne høre om der er nogen herinde, der har det oppe at køre, da jeg overvejer at få et par ektra programmer via Stofa.

Nu ved jeg ikke hvad smartwii koster men hvorfor ikke bare købe et slavekort - det koster 99 kr./år - det er da til at klare og kræver blot at boksene er kablet på netværk sammen.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2010 kl. 00:31
Hej Mike

Grunden til at vælge smartwi var at få mulighed for bl.a. at optage pay per view events på min pc. Som jeg har forstået det åbnes der kun for et kort til pay per view events. 
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005
Front Monitor Audio GS20
Focal Sib+Cub2
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 02:58
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af JayBee36 JayBee36 skrev:

Hej,

Nu ved jeg ikke hvad smartwii koster men hvorfor ikke bare købe et slavekort - det koster 99 kr./år - det er da til at klare og kræver blot at boksene er kablet på netværk sammen.

Hvis folk nu har canal+ eller tv 1000 så virker slave cards jo ikke. Det er jo heller ikke alle der gider være låst til stofas "fantastiske" zaptor boks.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 09:55
Slavekort virker fint så længe man har Zaptor bokse der er kablet sammen - så kan man få alle de samme pakker som er på mastercardet til slavekortene til 99 kr./år pr. kort.

Har en ven som har 3 slavebokse som er kablet sammen og alle har CANAL+ pakken + de andre kanaler.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 07:23
Fik SmartWi ind af døren i går. Det er ikke lykkedes mig at få den til at virke med zaptor.
Den melder kortfejl under opstart. Har prøvet forskellige firmwares til masterboksen, dog uden held.
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005
Front Monitor Audio GS20
Focal Sib+Cub2
Til top
w0lf Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-April-2010
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2010 kl. 15:42
Hey JayBee36.

Har du en opdatering på dit problem med zaptor? Jeg har nemlig også lige bestilt SmartWi og kører også med Zaptor kort :)
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2010 kl. 16:58
Jeg talte dengang med den danske producent. De havde, på dette tidspunkt, ikke fået zaptorkort til at fungere og kunne ikke love noget. Så jeg endte med at returnere smartwi indenfor mine 14 dages fortrydelsesret. Hvorvidt situationen er en anden i dag tør jeg ikke sige.
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005
Front Monitor Audio GS20
Focal Sib+Cub2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu