recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smartwi og Boxer Store problemer sort skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smartwi og Boxer Store problemer sort skærm

 Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
molassen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2016 kl. 23:13
Jeg får også fejl på vores samsung tv. Har kørt med smartwii i årevis uden problemet. Nu viser den billede i 1 min hvorefter den melder fejl. Det er sket i denne uge
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 07:52
Jeg kan kun opfordre jer alle med problemer at kontakte Smartwi på mail eller telefon . Jeg har allerede gjort det men de sagde at problemet kun var ramt få få 4-6 stykker ud af de 10.000 kunder som de har flest bruger det til Boxer Tv fik jeg af vide. Men der er jo mange flere som er ramt af problemet nu jeg jeg jo se.. vi har eller aldrig haft problemer med Smartwi før. Men nu et det da helt galt..
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 07:56
Jer med problemer med at det falder ud og giver sort skærm. hvor bor i henne i landet ?

Bare lige for at se hvor galt det nu er, og om det er i hele landet . Jeg bor i 7200
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
molassen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 10:50
4000, bruger hovesenderen. Der har ikke været udfald i dag.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 14:03
Ok her har det heller ikke været udfald i nu.

Update
Det var hvis luge hurtigt nok jeg sagde det, der har lige været 1 udfald. Hvilken firmware version kører du med i din master enhed ?

Redigeret af Swingking - 01-Maj-2016 kl. 14:18
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
molassen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 15:10
Jeg har aldrig opdateret min smartwii så den kører nok med første version. Jeg tror den er min 6 år gammel
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 15:34
Okay kunne være sjovt at vide hvilke version den kører med. Man kan se det ved at koble den til computeren, og så kan se det i toolbox programmet når du putter boxer kortet i den.. jeg kører med en lidt ældre version lige pt for at teste. Den nyeste firmware er i hverfal helt galt med det har jeg fundet ud af, ind til videre i hverfal.

Redigeret af Swingking - 01-Maj-2016 kl. 15:36
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 17:11
I går aften kørte det uden at falde ud. Men i dag har det været mange udfald igen. Gav vide om boxer har lavet et eller andet om, det kunne godt tænkes. Da der jo aldrig har været problemer før.
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

I går aften kørte det uden at falde ud. Men i dag har det været mange udfald igen. Gav vide om boxer har lavet et eller andet om, det kunne godt tænkes. Da der jo aldrig har været problemer før.
Bare en tanke:
Forbindelse imellem enheder kører jo på noget SmartWi Wireless Solution
Kan det tænkes der er kommet noget radiotjeneste/signal som laver forstyrrelse på denne ikke nærmere beskrevne trådløse forbindelse?

Mvh. JørgenT

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 20:58
Ja det er også det jeg tænker, men hvad kunne det dog være mon ? Vi bor lige ved siden af en stor telefon mast 150 meter fra huset. Mon de kan have sat noget nyt udstyr op, på den her for nyligt ? Eller tror du at det kan være et lokal problem i vores hus med et eller andet udstyr som laver forstyrrelser ?

Redigeret af Swingking - 02-Maj-2016 kl. 20:59
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Ja det er også det jeg tænker, men hvad kunne det dog være mon ? Vi bor lige ved siden af en stor telefon mast 150 meter fra huset. Mon de kan have sat noget nyt udstyr op, på den her for nyligt ? Eller tror du at det kan være et lokal problem i vores hus med et eller andet udstyr som laver forstyrrelser ?
Ser ud til SmartWi kører på 868MHz:

Så med den korte afstand til mobilmast er det vel ikke utænkeligt at det er noget mobil LTE signal der forstyrrer:


Mvh. JørgenT
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 22:00
Ja det kan jo være men syntes bare at det er meget mærkeligt da det før har virket fint helt uden udfald overhovedet, og det er kun 2 mdr siden ca nu...
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu