|
Smb og tomme foldere. Wtd? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at tilslut til den rigtige server istedet.
I det du skrev tidligere skal du erstatte 10.0.0.2 med 192.168.1.1 Og VIDEO med navnet på dit share/delte mappe. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Jeg ville se at få mig en router i en fart, dem får man smidt i nakken alle steder.
Jeg har dog ikke flere tilbage - men alle render rundt og skifter dem ud og har dem tilovers. Så kan du sætte alt dit udstyr til DHCP og så virker det ved at du bare skriver navnet. Din Dune HD kan så også komme på internettet på den måde - 2 fluer med ét smæk.
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
Ja der er vel ikke andet for når skidtet ikke gider at tilslutte sig korrekt. Og så kan jeg også koble en masse andre ting op til wifi og router osv. Stadigvæk synes jeg det er noget pis at det ikke kan virke lige pludselig. En eller anden latterlig konflikt der forhindrer korrekt tilslutning.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Jamen det er for dem med den rigtige viden ikke noget problem at løse på 2 min.
Men alle ville normalt hellere løse det bekvemt med en router, da den også giver alle andre fordele. En router beskytter også din pc med en basal firewall. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |