recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smådele fra Aliexpress. Anbefalinger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smådele fra Aliexpress. Anbefalinger?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smådele fra Aliexpress. Anbefalinger?
    Sendt: 15-Juli-2015 kl. 11:26
Jeg skal have mig nogle usb kabler, bananstik osv fra Aliexpress. Jeg har før købt og fået mine varer så ingen problemer der. Men jeg vil helst have det fra 1 samlet forhandler. Kan i anbefale en stor god kinesisk forhandler/fabrik der sælger elektronikdele? Håber der findes én der sælger alt jeg har brug for, men ellers må jeg splitte det op. 
Vil bare gerne have nogle anbefalinger herinde. 
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 16:00
Har i nogle erfaringer med Ali?
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2015 kl. 17:49
Any1 ?

Redigeret af isaac - 17-Juli-2015 kl. 22:43
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu