|
S:Mediecenter-PC i lille kabinet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2014 kl. 12:14 |
Harddisk 64GB SSD CD-Rom drev 4 GB Ram Onboard Nvidia ION grafikkort 4xUSB, LAN, SD slot HDMI ud Bemærk: ingen wifi Passivt kølet, og derfor meget støjsvag. Kabinet Mini ITX Kører pt. med Openelec nyeste version uden problemer, og kan også køre Win7 x64 Sælges til HBO 700, kun afhentning, Frederiksberg. ![]() |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad kan den køre og ikke køre? Jeg mener mht. 1080p osv.
Kan man installere WiFi i den, når det nu ikke er i den?
|
|
![]() |
|
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Så vidt jeg ved, kan den spille alt. Wifi kan man få via USB, ligesom den der står på toppen af den.
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Hvordan er din erfaring med det? Altså WiFi via USB. Virker det fint nok til afspilning af min. 720p ?
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Har du nogen problemer med stutter i XBMC ved bluray rips? Har hørt en del bøvl med enten 24hz eller 50 hz materiale....
Hvis den kører disse ting uden problemer vil jeg da gerne byde dig 500kr som en start. Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |