recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "smidt ud" af Sky FM!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"smidt ud" af Sky FM!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jahafa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Farum, DK
Status: Offline
Point: 254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jahafa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "smidt ud" af Sky FM!
    Sendt: 19-Maj-2012 kl. 14:00
Hej.
 
Jeg har tegnet abonnement på Sky Fm Premium, men har nu modtaget nedenstående mail (flere gange):
 
Hello Jan,

This is an automatic email about your Premium account with SKY.FM.

Our system has detected more than one device simultaneously using your Premium account. This may typically happen if users set up a second location or device to stream at the same time, without first stopping playback or disabling auto-reconnect on the first device.

As per our terms and conditions, each Premium account supports streaming to no more than one device simultaneously. Our system is presently set to disconnect any old duplicate connection to ensure this condition, and this email has been sent to offer further assistance.

If you are aware of a second connection being in use simultaneously, please ensure that it is stopped or that it is not set to auto-reconnect. If you believe someone else may be using your Premium account from a device you used in the past then you can easily <
http://cb.di.fm/4fa917cc62047742c926d56a4fac0cef6763d9767400011c/T5mRWv_74Q_iuUa4A5f8a> reset your unique listen key here to resolve this issue.

If you have any further questions concerning this matter please reply back to contact our Support team.

Thank you for choosing SKY.FM Premium.

Jeg har opsat / bruger min konto således:

Jeg oprettede kontoen på min laptop, hvor jeg også tilføjede stationer til afspilning via Sonos.
Afspilning sker via Sonos, styret med Sonos App til Android.
Jeg har opsat Sonos App'en både på min tablet og min smartphone.
 
I dag fik jeg så mail om at min konto er blevet lukket.
 
Nogen der har et bud på hvorfor teknikken hos Sky tror at der er flere der bruger den samme konto?
 
JH

Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 17:54
Mon ikke grunden til at sky.fm har lukket din konto er, at du streamer til mere end et 'device'
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
jahafa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Farum, DK
Status: Offline
Point: 254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jahafa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 20:54
Det er også sådan jeg tolker det, men faktuelt er det jo ikke det der sker.

Der streames til én enhed (Sonos). Jeg anvender godt nok nogen gange min smartphone og andre gange min tablet som fjernbetjeninger til Sonos, men det er vel min Sonos der reelt streames fra.
 
JH
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu