recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smile Content VS. Dansk Bredbånd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmile Content VS. Dansk Bredbånd

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 16:25

Smile Content kører godt og stabilt på flimmerkassen .Smile

Det er bare ærgeligt at deres HD kanaler koster kassen , når nu Canal Digital smed 8 HD kanaler i deres Family pakke uden at hæve prisen .Angry

 

Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 14:25

Jeg så lige netop at Dansk Bredbånd har sænket deres priser/hævet båndbredden på deres produkter i DONG Energy's område.

Er der nogen Smile Content kunder som ved om Smile følger trop? Er der sendt noget modsvar ud til kunderne evt.?

Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 16:07

Jeg håber at Smile Content snart sænker prisen generelt , jeg kan se at de er godt på vej med et tilbud til DONGs kunder .

Selv får jeg tv fra Smile Content gennem Energimidt Fiberbredbånd .

Jeg kan også se at Smile Content snart kommer med en ny settop boks .

http://www.smilecontent.dk/images/pdf/forside/hddiskboks.pdf

Det ser lovende ud , men det er jo prisen som bliver afgørende for om den bliver godt modtaget .

Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 19:31

Helt sikkert.

Dansk Bredbånd er også på vej med en lignende HD-boks med harddisk samt HD kanaler.

Så bliver det prisen som bliver afgørende for mit valg af udbyder, når jeg får fibernet inden for 2 måneder.

Til top
Sony Henning Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2008 kl. 22:36

Oprindeligt skrevet af wicca wicca skrev:

Hej Wicca

Hvor har du set at de sænker prisen? jeg har fået besked om at jeg stiger 100 kr pr. mdr. og vil få dobbelt hastighed, men hvad skal jeg bruge 50Mbit til?

 

Jeg så lige netop at Dansk Bredbånd har sænket deres priser/hævet båndbredden på deres produkter i DONG Energy's område.

Er der nogen Smile Content kunder som ved om Smile følger trop? Er der sendt noget modsvar ud til kunderne evt.?

sony kld40V2000 sony DAV X1

sony RDR-HX820 ino3 DVDHDR55i

Logitech Harmony 895

venlig hilsen sony henning
Til top
fpe123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2008 kl. 09:55

Jeg har Smile igennem Dong Energy. Det tog lidt lang tid at få det til a virke rigtig. Deres support er venlig og hjælpsom.

Efter at de har flytte deres kanaler til ny hardware, er deres kanaler, blevet rigtig gode.

Der er mulighed at købe/leje TVboks med Harddisk, kan desværre kun klare 2 kanal samtidlig.

Jeg har deres store pakke (48/48 fuld tv-pakke + HD )

Jeg havde før TV hos fasttv og bredbånd hos dansk bolignet

Det er nu lykkes at få kanaler igen i mit mediaportal, hvor jeg pt, kan hente 5 kanal ned samtiglig uden problemer ( 40 % netwærk, 15% Cpu )

 

Til top
Apros Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2008 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af fpe123 fpe123 skrev:

Jeg har Smile igennem Dong Energy. Det tog lidt lang tid at få det til a virke rigtig. Deres support er venlig og hjælpsom.

Efter at de har flytte deres kanaler til ny hardware, er deres kanaler, blevet rigtig gode.

Der er mulighed at købe/leje TVboks med Harddisk, kan desværre kun klare 2 kanal samtidlig.

Jeg har deres store pakke (48/48 fuld tv-pakke + HD )

Jeg havde før TV hos fasttv og bredbånd hos dansk bolignet

Det er nu lykkes at få kanaler igen i mit mediaportal, hvor jeg pt, kan hente 5 kanal ned samtiglig uden problemer ( 40 % netwærk, 15% Cpu )

 



Hvad mener du med, at den desvære kun kan klare to kanaler samtidig?

Jeg har også Fasttv i dag, og overvejer at skifte til SmileContent, da de i det mindste har HD kanaler.

Hvad koster en ekstra HD-boks? - jeg synes ikke, at jeg kan finde info på deres hjemmeside.

/Anders
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af KasperTK KasperTK skrev:

................. Især når det er så meget billigere for mig end andre alternativer. 10/10 mbit + grundpakke TV til 349,-/mnd.

Ja plus fiberleje/abonnement eller??

Jeg har selv kigget på fiber og priserne ser umiddelbart fornuftige ud. Lige indtil jeg opdagede at jeg skulle betale små 200kr. om måneden i fiberleje og så holder priserne jo slet ikke længere (medmindre evt. tænder for vildt på høj upload for så er der jo kun fiber)



Redigeret af thor-thor - 16-December-2008 kl. 15:25
Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Jeg håber at Smile Content snart sænker prisen generelt , jeg kan se at de er godt på vej med et tilbud til DONGs kunder .

Selv får jeg tv fra Smile Content gennem Energimidt Fiberbredbånd .

Jeg kan også se at Smile Content snart kommer med en ny settop boks .

http://www.smilecontent.dk/images/pdf/forside/hddiskboks.pdf

Det ser lovende ud , men det er jo prisen som bliver afgørende for om den bliver godt modtaget .

 

Host....prisen på boksen bliver 2899,-  til os gamle kunder ... det er jo lige før det kan betale sig at opsige abonnementet og koble sig på igen http://www.smilecontent.dk/images/pdf/Prisark_HD-boks.pdf

 

Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2008 kl. 23:17

Fy for fanden en pris .

Man må håbe at Boxer kommer med et godt tilbud på kanaler og bokse , så er jeg den der dropper tv fra Energimidt Fiberbredbånd .

Smile Content som er delvis ejet af Energimidt , har et rigtig godt tilbud til kunder på fyn og sjælland med 10 Mbit bredbånd - Telefoni - stor tv pakke og 5 HD kanaler til under 700,00 kroner om måneden .

De første måneder er tilbuddet 459,00 kr om måneden , derefter knap 700,00 kr som normalpris .

 

Hvorfor Energimidt ikke kan give deres egne kunder det samme tilbud forstår jeg ikke , man føler jo at det er os som skal betale for at andre kan få det billigere .

Så kære kunder hos Energimidt Fiberbredbånd , skriv til Energimidt og Brok jer over priserne .

Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2008 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Fy for fanden en pris .

Man må håbe at Boxer kommer med et godt tilbud på kanaler og bokse , så er jeg den der dropper tv fra Energimidt Fiberbredbånd .

Smile Content som er delvis ejet af Energimidt , har et rigtig godt tilbud til kunder på fyn og sjælland med 10 Mbit bredbånd - Telefoni - stor tv pakke og 5 HD kanaler til under 700,00 kroner om måneden .

De første måneder er tilbuddet 459,00 kr om måneden , derefter knap 700,00 kr som normalpris .

 

Hvorfor Energimidt ikke kan give deres egne kunder det samme tilbud forstår jeg ikke , man føler jo at det er os som skal betale for at andre kan få det billigere .

Så kære kunder hos Energimidt Fiberbredbånd , skriv til Energimidt og Brok jer over priserne .

Så er det jo godt der er alternativer   http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41633& KW=iptv

Men det kan jo også være EnergiMidt vil prissætte den anderledes end SmileContent ( men jeg tror det næppe ) ... vi får se.

 

Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2008 kl. 12:23

Der er ingen tvivl om at Energimidt Fiberbredbånd kunne hente mange flere tv kunder , hvis de lod være med at prissætte deres forskellige TV og HD kanaler / pakker så højt .

Det er jo trist at sidde som Energimidt kunde , og skal betale 99,00 for 4 HD kanaler og samtidig kan se at Energimidts "Datterselskab" tilbyder 5 HD kanaler "Gratis" med i pakken . til andre kunder et par hundrede kilometer væk .

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu