recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smit Cam modul til Boxer udgået, hvad så?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smit Cam modul til Boxer udgået, hvad så?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boosterx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boosterx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smit Cam modul til Boxer udgået, hvad så?
    Sendt: 28-Februar-2012 kl. 11:36
Jeg har lige købt en Technisat cablestar combo HD CI som skulle virke perfekt med Cam modul fra SMIT.
Problemet er bare at SMIT CI modulerne er udgået og erstattet af et CI+ Cam modul fra SMIT, spørgsmålet er så bare om det nye SMIT CI+ modul virker, er der nogen der har erfaringer med dette?

Er der andre alternativer? jeg har allerede testede Neotion CI og CI+ og de virker ikke Cry
Findes der hardware der virker sammen med Neotion Cam moduler?

Redigeret af Boosterx - 28-Februar-2012 kl. 11:40
HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone
Til top
Boosterx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boosterx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 23:21
Selv om dialogen i denne tråd er noget ensidig, vil jeg da gerne opdatere jer om mit lille problem angående SMIT CA modul.

Efter at have googlet / checket næsten alle netbutikker for et SMIT CA modul, var jeg så småt ved at give op. MB trade kunne ikke skaffe nogen, justbyit reklameret med at det solgte SMIT moduler, så dem valgte jeg at handle hos, men de sendte mig så et Neotion modul :-(

Man så gik jeg ind FONA's hjemmeside og kunne se at de forhandlede SMIT CA moduler og havde en masse på lager. Jeg bestilte med det samme et, som jeg fysisk var nede i butikken og hente.
I første omgang gav de mig en Neotion modul :-(, men da jeg henviste til at der på min bestillingsseddel stod SMIT CA modul, gik ham endnu en tur på lageret og minsandten om han ikke havde et SMIT CA modul med tilbage i hånden :-).
Han oplyste at de stadig havde en kasse med SMIT CA moduler stående, så hvis i mangler SMIT CA moduler til Boxer skal i skynde jer i FONA, kan oplyse at de sælger dem til kr. 299,-.

Måske har jeg været lidt for hurtig til dømme SMIT CA moduler for udgået, men de er meget svære at opdrive for tiden, forhandlerne har ikke nogen leverings dato for nye forsendeler, så de tager ikke imod ordre. MB trade skrev ordret "Vi har desværre fået solgt ud af disse CA-moduler, da vores leverandør ikke kan levere flere. Derfor bliver vi desværre nødsaget til at annullere din ordre.."

Mit lille projekt er dog lykkes SMIT CA modul (BOXER) + Technisat cablestar combo HD CI virker perfekt, testet på en installeret Vista 32 bit og Windows 7 64 bit, installeret med dvbviewer, så det er bare super :-)
HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu