|
S:Monacor mka-60set/ws |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2015 kl. 20:23 |
Jeg har det her sæt til salg.
giv gerne et bud HBO 300. ![]() ![]() ![]() |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder 300,- plus portoen, hvis du vil sende :)
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Noteret. Jeg vil godt sende, men skal lige finde ud af vægten. Auktionen kører til onsdag kl. 21 i næste uge. jeg kan ikke komme til at sende tidligere.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
fabhund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Det er bare helt i orden
![]() |
|
![]() |
|
De vejer ifølge Discoworld 8 kilo, så jeg tror godt jeg kan holde dem under de 10 kilo med strømkabler og emballage. Vil du have det noname HT-kabel med der er på billedet?
Det koster 112 kr. at sende hvis du selv afhenter på posthuset og 132 kr. med omdeling. Min printer er kaput, så jeg kan ikke spare 22 kr. ved selv at printe pakkelablen.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Afhentning (112) er helt fint.
Tak for tilbuddet om ht kablerne...jeg har riiigeligt :) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
![]() |
|
Super. Tak Jørgen T. for info vedr. G-porto. Jeg skal nok få skaffet mig adgang til en printer på en eller anden måde.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
UP
de koster trods alt 1800 fra ny, så håber den kommer over 300. bud slutter kl 21. hvis der bydes mellem 20.55 og 21.00 forlænges auktionen med 5 minutter fra seneste bud.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
hvor skal de afhentes i givet fald?
|
|
![]() |
|
på amager. sidegade til holmbladsgade
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |