|
SMS på iPhone? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2022 kl. 16:39 |
Kan simpelthen ikke huske det
Når jeg søger er det noget med iMessage der virker med andre IOS-enheder Hvorfor skal det være så svært? Der vælter sms'er ind på min gamle Android
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er spørgsmålet?
Savner du SMS'er, andre har sendt til dig? En SMS skulle meget gerne blive modtaget af den mobil, der har det nummer, der er sendt til. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
Jeg modtager sms på Android, ikke på iPhone
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
SMS på IPhone ? På IPhone bruger du “Beskeder” til SMS.
Redigeret af lahan - 29-April-2022 kl. 17:08 |
|
![]() |
|
Ja... men der kommer nul sms
De kommer på min gamle Android
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
|
|
![]() |
|
Jeg kyler snart den f#cking telefon ud af vinduet
SIM er selvfølgelig i
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Thomas.T ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
Er du sikker på at det rent faktisk er sms'er du modtager på din Android? Kunne det mon være beskeder fra WhatsApp, Messenger og lignende (som du måske stadig er logget ind på)?
|
|
![]() |
|
Tyder på en fejl 40.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jeg kan da sende en sms til mig selv på iPhone
Det er vel godt?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Det er særdeles positivt. Du er på rette spor 🙂. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |