|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CJ1409 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 30-Maj-2007 kl. 20:34 |
Hej, Ja nu har jeg så købt WH 3D til mit nye Pana fælleskøb. Jeg har af flere fået af vide at det sagtens kan bruges sammen. Nu har jeg så kigget bag på PX70´eren og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal fastgøre de skinner der skal sidde bag på PX70. Der er jo de to gange to skruer hvor foden er monteret, men de kan vel ikke holde hele skinnen? Der er også to rækker af mindre skruer, men de virker som om de holder på mekanikken i tv´et. Nogen der kan hjælpe? Mvh CJ |
|
![]() |
|
CJ1409 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Jaja det fandt jeg da ud af. Nu er det så jeg håber nogen kan hjælpe med følgende. Fladskærmen hænger på væggen, selve beslager sidder 100% lige. (Måske 99%, men tæt på perfekt) Når jeg trækker skærmen ud i fuld afstand fra væggen og skubber det mod venstre (altså venstreforskydning i forhold til udgangspunktet på væggen) så sidder skærmen skævt af pommern til Er der nogen der bruger beslaget og har et par gode råd til hvor der skal skrues eller andet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |