|
Smukfest 2025 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: i går kl. 00:27 |
|
Bliver der ikke optaget koncerter fra smuk mere.
DR havde en del fra Smuk førhen |
||
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De optagelser koster mange penge.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5226 |
|
P3 har været på Smuk Fest og leveret lydoptagelser. Og så vidt jeg husker, får vi gerne nogle videooptagelser omkring nytår.
Hvis man kunne se det hele 1:1 på TV, kom der nok ikke så mange til Skanderborg. Jeg tror også det ville blive dyrt for DR. |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8684 |
|
Mener du seriøst, at mange festivalgæster hellere ville sidde hjemme foran deres tv end at være der IRL? De er der næppe for at kunne nærstudere Nik & Jays live-optræden i ro og mag. Redigeret af lunddal - 14 timer 17 minutter siden kl. 23:37 |
||
![]() |
||
660S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 76 |
|
Der kommer vel - som der har været før - optagelser, som vises Nytårsnat.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5226 |
|
Du mener festivalerne kun er kæmpe drukfester, og folk ikke kommer for at høre musikken? Jeg kom selv på Jelling festival i opstarts årene, det var hyggeligt. Men det vokser til kæmpe drukfester og musikken er vel bare en undskyldning for at troppe op.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
660S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 76 |
|
Nu har jeg været på Jelling Musikfestival 3 gange, indenfor de seneste 5 år, og ingen af gangene har der været noget, som minder om "drukfest"!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |