recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smukfest 2025
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smukfest 2025

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
660S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2025
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 660S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2025 kl. 01:25
1992 - Dire Straits live på Gentofte Station.
2007 - George Michael NRGi Park, Århus.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 991
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2025 kl. 12:18
2025 - Alberte Winding på Frederikssund Festival..
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2025 kl. 15:26
Konen tror det er for musikkens skyld men jeg kommer kun til smukfest for at drikke mig i hegnet med gode venner, netop for at undgå dagligdagen, konen og ungerne for nogle dage.
Ok jeg prøver at holde promillen under 4,0 til gode navne som Iggy Pop, Kraftwerk og Kandis, men ellers er det fuld skrald.

Redigeret af uffidon - 18-August-2025 kl. 15:28
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2025 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Konen tror det er for musikkens skyld men jeg kommer kun til smukfest for at drikke mig i hegnet med gode venner, netop for at undgå dagligdagen, konen og ungerne for nogle dage.
Ok jeg prøver at holde promillen under 4,0 til gode navne som Iggy Pop, Kraftwerk og Kandis, men ellers er det fuld skrald.
Tak for din ærlighed WackoLOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2025 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der er nok nogen som kommer for musikken, jeg gør ikke og det virker som om de fleste til smukfest bare skal være stive (og måske se lidt musik). Men feks Roskilde Festival er for mig en helt anden oplevelse, jeg var der 2 dage i år med den ældste af børnene, ingen alkohol og kun fokus på musikken, det var en fin oplevelse.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2025 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der er nok nogen som kommer for musikken, jeg gør ikke og det virker som om de fleste til smukfest bare skal være stive (og måske se lidt musik). Men feks Roskilde Festival er for mig en helt anden oplevelse, jeg var der 2 dage i år med den ældste af børnene, ingen alkohol og kun fokus på musikken, det var en fin oplevelse.
Ja jeg har ikke været på smukfest. Men det jeg ser på transmissionerne derfra, fortæller alt LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu