|
Smukfest 2025 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
660S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2025 Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1992 - Dire Straits live på Gentofte Station.
2007 - George Michael NRGi Park, Århus.
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 991 |
|
2025 - Alberte Winding på Frederikssund Festival..
|
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 348 |
|
Konen tror det er for musikkens skyld men jeg kommer kun til smukfest for at drikke mig i hegnet med gode venner, netop for at undgå dagligdagen, konen og ungerne for nogle dage. Ok jeg prøver at holde promillen under 4,0 til gode navne som Iggy Pop, Kraftwerk og Kandis, men ellers er det fuld skrald.
Redigeret af uffidon - 18-August-2025 kl. 15:28 |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5264 |
|
Tak for din ærlighed
![]() ![]() |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 348 |
|
Der er nok nogen som kommer for musikken, jeg gør ikke og det virker som om de fleste til smukfest bare skal være stive (og måske se lidt musik). Men feks Roskilde Festival er for mig en helt anden oplevelse, jeg var der 2 dage i år med den ældste af børnene, ingen alkohol og kun fokus på musikken, det var en fin oplevelse.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5264 |
|
Ja jeg har ikke været på smukfest. Men det jeg ser på transmissionerne derfra, fortæller alt
![]() |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |