recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Snart ejer af ES8005, men hvad med yousee?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snart ejer af ES8005, men hvad med yousee?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
AndersDGP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Snart ejer af ES8005, men hvad med yousee?
    Sendt: 29-April-2012 kl. 17:59
Hej!

Håber jeg kan få lidt hjælp her.

Jeg har PT panasonic PX80 og kører med yousee boksen med harddisk.

Jeg får snart mit nye samsung ES8005 ind af døren. Jeg er kommet lidt i tvivl om det er nødvendigt at køre med boksen eller jeg bare skal smide kabel stikket direkte i fjernsynet? Det nye fjernsyn kan jo styres via sin stemme, men hvis jeg snakker til tvet og det kører over yousee boksen, så virker denne funktion vel ikke?

Mvh
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 18:22
Hvorfor vil du køre over boksen, det lyder da besværligt.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 19:05
Du skal beholde boksen hvis du bruger filmleje eller start forfra. Ellers er der ikke rigtig nogen grund. Du skal du lige investere i en 2½" ekstern harddisk så du kan optage igen.

Edit: Jeg har også tænkt mig at skaffe min boks af vejen, når jeg får mit GT50.

Redigeret af Nagash - 29-April-2012 kl. 19:06
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:12
Film leje bruger vi ikke, men start forfra vil vi gerne beholde. Er der ikke mulighed for, at man kan bruge boksen bare til start forfra? Altså bare bruge den når man skal bruge boksen og ellers ikke? Eller er det for besværligt?

Mvh
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:56
Filmleje kan i anvende via smartHUB applikation fra Yousee
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:56
Eller Viasat og mange andre iøvrigt men såfrmet I har internet i huset

Redigeret af mich61 - 29-April-2012 kl. 20:57
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 20:57
Hvad med kortet som jeg har i boksen, skal det ikke ind i tv'et så? Skal jeg købe noget ekstra til det?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 21:39
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 21:40
Du går i øvrigt også glip af arkivet, hvis det har betydning for dig.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 21:53
Men er der mulighed for at køre med båden boksen og uden når man ikke skal starte forfra? Men hvad med stemme styring når jeg kører lyden over reciever?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 21:59
Der er såmænd ikke noget der forhindrer dig i at bruge boksen sammen med TV'et, udover at du skal rode med to fjernbetjeninger. Lyd over reciever påvirker dog ikke din stemmestyring. Men læg nu ikke mere i det stemmestyring end der er. Tror hurtig man bliver irriteret over at råbe "hej tv" til den hele tiden.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 22:18
Hvis jeg skal ha boksen sat til, så er jeg vel også nødt til at have antenne kablet i boksen og ikke i tvet?

Så kan jeg jo ikke skifte kanal med den alm fjernbetjening, men kun den fra yousee, er det korrekt?

Men hvordan skal tvet vide at den skal skrue op på recieveren og ikke tvet, når jeg bruger stemme kommandoer?

Mvh
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu