|
Snart ejer af ES8005, men hvad med yousee? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2012 kl. 17:59 |
Hej!
Håber jeg kan få lidt hjælp her. Jeg har PT panasonic PX80 og kører med yousee boksen med harddisk. Jeg får snart mit nye samsung ES8005 ind af døren. Jeg er kommet lidt i tvivl om det er nødvendigt at køre med boksen eller jeg bare skal smide kabel stikket direkte i fjernsynet? Det nye fjernsyn kan jo styres via sin stemme, men hvis jeg snakker til tvet og det kører over yousee boksen, så virker denne funktion vel ikke? Mvh |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor vil du køre over boksen, det lyder da besværligt.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du skal beholde boksen hvis du bruger filmleje eller start forfra. Ellers er der ikke rigtig nogen grund. Du skal du lige investere i en 2½" ekstern harddisk så du kan optage igen.
Edit: Jeg har også tænkt mig at skaffe min boks af vejen, når jeg får mit GT50. Redigeret af Nagash - 29-April-2012 kl. 19:06 |
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
Film leje bruger vi ikke, men start forfra vil vi gerne beholde. Er der ikke mulighed for, at man kan bruge boksen bare til start forfra? Altså bare bruge den når man skal bruge boksen og ellers ikke? Eller er det for besværligt?
Mvh |
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Filmleje kan i anvende via smartHUB applikation fra Yousee
|
|
![]() |
|
mich61 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 826 |
Eller Viasat og mange andre iøvrigt men såfrmet I har internet i huset
Redigeret af mich61 - 29-April-2012 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
Hvad med kortet som jeg har i boksen, skal det ikke ind i tv'et så? Skal jeg købe noget ekstra til det?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, du skal bruge sådan et her: http://www.befro.dk/shop/viaccess-ca-modul-3610p.html
|
|
![]() |
|
Du går i øvrigt også glip af arkivet, hvis det har betydning for dig.
|
|
![]() |
|
Men er der mulighed for at køre med båden boksen og uden når man ikke skal starte forfra? Men hvad med stemme styring når jeg kører lyden over reciever?
|
|
![]() |
|
Der er såmænd ikke noget der forhindrer dig i at bruge boksen sammen med TV'et, udover at du skal rode med to fjernbetjeninger. Lyd over reciever påvirker dog ikke din stemmestyring. Men læg nu ikke mere i det stemmestyring end der er. Tror hurtig man bliver irriteret over at råbe "hej tv" til den hele tiden.
|
|
![]() |
|
Hvis jeg skal ha boksen sat til, så er jeg vel også nødt til at have antenne kablet i boksen og ikke i tvet?
Så kan jeg jo ikke skifte kanal med den alm fjernbetjening, men kun den fra yousee, er det korrekt? Men hvordan skal tvet vide at den skal skrue op på recieveren og ikke tvet, når jeg bruger stemme kommandoer? Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |