recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "sne" på Samsung med PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"sne" på Samsung med PS3?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Emne: "sne" på Samsung med PS3?
    Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:11
Hej Folkens. Håber nogle kender til det her problem, og en eventuel løsning :-)

Jeg har en PS3 sat til mit Samsung LE40M86B, og når jeg ser dvd, opstår der af og til "sne" på skærmen

Det stiger og falder lidt i intensitet, men ses ved, at skærmen giver blink med sne på. Det skifter lidt med, om blinket fylder hele skærmen, halvdelen, eller bare en tredjedel

Det er ikke et konstant problem, men opstår af og til, og nogle gange går det i sig selv igen

Jeg har prøvet alle 3 HDMI indgange, og umiddelbart er problemet ikke mindre på nogen af dem

Umiddelbart syntes jeg ikke lige at huske at det opstår, når jeg spiller på den, eller ser Blu-Ray

Min første tanke var, at det var pga. at HDMI kablet, var et billigt 3-4 meter langt no-name kabel, men hvis jeg slutter den til fjernsyne i soveværelset, som er et Samsung LE40A457, har jeg ikke problemet?

Nogen der har en ide om, hvad problemet kan være?
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:20
denne sne opstår også her når jeg bruger en splitter, så jeg vil mene du skal alligevel forsøge med et andet hdmi kabel.  Havde aldrig troet man skulle se sne på tv efter de nye digitale kanaler kom til verden...
 
der er ihvertfald kvaliteten af kablerne som er med til at skabe problemet.
 
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:39
Men hvorfor oplever jeg så ikke problemet, med fjernsynet i soveværelset? Det er det samme kabel jeg tilslutter med derinde?
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 15:57
det ved jeg desværre ikke.. tv't trækker måske på signalet med anden strøm forbrug, eller bare ikke lige så følsom for forstyrrelserne.. måske selve hdmi 1.1. - 1.3 osv, som gør forskellen hvis du soveværelse tv er ældre? så kræves mindre af hdmi indgangen?
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 16:10
Det er et ældre tv i soveværelset, så jeg tror jeg vil prøve dit råd med et købe et andet HDMI kabel, og se om det virker :-)

Tak for svarene
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu