recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Snøft, nu dør MPEG2 hos AN-TV :-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snøft, nu dør MPEG2 hos AN-TV :-(

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

[QUOTE=filthat]Stort set alle andre antenneforening under Stofa skiftede til MPEG4 på SD kanaler i starten af 2012, AN-TV var en af de få der strittede imod.
Jamen så må der jo være noget vi er gået glip af hos AN-TV, som man har kunnet i de andre foreninger i 2012. Nogen der har et bud?

AN-TV var så vidt jeg husker lidt senere ude med WebTv-to-go end andre foreninger, men ellers tror jeg ikke du skal være bange for at du er gået glip af noget.. eller dvs. at AN-TV jo ikke er fuldt ud med i samme fordelsaftale som Stofaadministrerede antenneforeninger, men hvilke ting der ligger i det er jeg ikke klar over.

Redigeret af Gun - 09-Januar-2013 kl. 11:38
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af skyking skyking skrev:

pdj1974

Hvis man er gået glip af noget hos ANTV (MPEG2/MPEG4), da synes jeg det er underligt samme forening ikke har gjort opmærksom herpå!

Det har de også, så jeg ved ikke lige hvad du er gået glip af.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 12:41
Jeg følger rimeligt med på Recordere og Stofas TestTeam forum, og jeg er endnu ikke stødt på noget som ikke er udbudt i AN-TV, men jeg kan selvfølgelig have overset det.
Jeg har desuden kikket på http://www.stofa.dk/om-stofa/forening/797 og sammenlignet med andre foreninger. (husk at "udpakke" overskrifter nederst for detaljer) Jeg har næsten kun fundet foreninger med færre fordele, og næsten ingen med flere. Der står eksempelvis noget med TV2 Film OD, som Aarhus har. Der tror jeg ikke vi har hos AN-TV, men jeg kan ikke rigtig se det kan have ret meget med MPEG2 vs MPEG4 at gøre, da vi selvfølgelig kan tilkøbe pakken.

Der er dog enkelte fejl i oversigten. Eksempelvis fremgår StartForfra+ på Aarhus antenneforening, men ikke på AN-TV. Det har vi haft hos AN-TV siden det blev introduceret. 

Redigeret af pdj1974 - 09-Januar-2013 kl. 12:42
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 13:44

TV2 Film OD, som Aarhus har. Der tror jeg ikke vi har hos AN-TV

Så må du tro om
Jeg har den ihverfald i pakke 4, men jeg ved ikke om det er afhængig af pakke.
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 13:47
Hos AN-TV? Hmm, så må jeg hjem og se efter. Forsøgte bare lige at starte Dicte fra iPhone app'en, men den sagde at jeg ikke havde et aktivt SmartTV kort med TV2 OD. (Jeg har også pakke 4)
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 17:34
TV 2 OD og TV 2 Film OD er to forskellige ting.
TV 2 Film OD er tilgængelig hos AN-TV, mens TV 2 OD kræver separat abonnement.
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 19:57

Jeg følger rimeligt med på Recordere og Stofas TestTeam forum, og jeg er endnu ikke stødt på noget som ikke er udbudt i AN-TV, men jeg kan selvfølgelig have overset det.
Jeg har desuden kikket på http://www.stofa.dk/om-stofa/forening/797 og sammenlignet med andre foreninger. (husk at "udpakke" overskrifter nederst for detaljer) Jeg har næsten kun fundet foreninger med færre fordele, og næsten ingen med flere. Der står eksempelvis noget med TV2 Film OD, som Aarhus har. Der tror jeg ikke vi har hos AN-TV, men jeg kan ikke rigtig se det kan have ret meget med MPEG2 vs MPEG4 at gøre, da vi selvfølgelig kan tilkøbe pakken.

Der er dog enkelte fejl i oversigten. Eksempelvis fremgår StartForfra+ på Aarhus antenneforening, men ikke på AN-TV. Det har vi haft hos AN-TV siden det blev introduceret. 
Se, det var sådan en oversigt jeg ledte efter :) Stofas hjemmeside er simpelthen så uoverskuelig! Men vil det så sige at det eneste vi "mangler" i AN-TV er DK Pluspakken? Den kan jeg snildt undvære!
Mht. MPEG-2: Det er nok heller ikke de rigtige fora/hjemmesider at tjekke, da det er foreningens ansvar at udmelde sådanne ændringer. AN-TV har meldt det i dagspresse, udsendte kanaloversigter og reklamer (der jeg er stødt på det).

Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af pomfrit pomfrit skrev:

TV 2 OD og TV 2 Film OD er to forskellige ting.
Ups, den har jeg. Kunne bare ikke finde den i iPhone app'en, men fint på Zaptor og på iPad.

Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

Men vil det så sige at det eneste vi "mangler" i AN-TV er DK Pluspakken?
Er det ikke kun til de antenneforeninger der kun havde en stor og lille pakke, for at få en mellempakke? Jeg har kikket på de foreninger jeg kan se der har den (bl.a. Ribe, Billund og Kerteminde) og der er det vel reelt bare deres mellempakke. Der har AN-TV i forvejen pakke 2, så den mulighed har vi vel i forvejen?
/Peter

Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 01:44
Det kan godt være. Så meget er jeg ikke inde i andre antenneforeninger. Men undværer den alligevel fint :)

Redigeret af Gun - 12-Januar-2013 kl. 01:45
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu