recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Snigerdis' 5.1 10K stuebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snigerdis' 5.1 10K stuebio

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:


en tråd-krig?? hvad snakker du om? har du fået det forkerte ben ud af sengen?
 
hvis han har 2 subwoofere, så er det et 5.2 setup, hvor kan det ellers være anderledes? Havde han 4 subwoofere så var det 5.4
 
 

Ja i speaker setup. Ikke det samme som surround setup hvor det er antal kanaler der angives.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:


en tråd-krig?? hvad snakker du om? har du fået det forkerte ben ud af sengen?
 
hvis han har 2 subwoofere, så er det et 5.2 setup, hvor kan det ellers være anderledes? Havde han 4 subwoofere så var det 5.4
 
 


Da man i surround henseende taler om antal (aktive) kanaler, og da de 2 subs begge spiller det samme signal/samme kanal, kan det aldrig være andet end et 5.1-setup.

M.v.h.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2017 kl. 21:00
jeg snakker ikke om lydudgange, jeg taler om setup=det gear han har.
 
og desuden er det en 7.2 receiver han har


Redigeret af MulleB - 11-April-2017 kl. 21:02
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 13:05
Så altså, hvis man har et system med 16 fronter, 4 center, 32 surrounds og 8 subwoofers, og ser film på DVD, så har man altså i din verden 52.8 og ikke 5.1?

Okay, så forstår jeg. Tak.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 13:34
så prøv dog at søg efter 5.2 eller 7.2 hvis du ikke forstår hvad jeg skriver.

 

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 14:00
Jeg forstår da fint, hvad du skriver! Har du fået det forkerte ben ud af sengen??!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 20:16
Hvis du forstår hvad jeg skriver, hvorfor diskuterer du så?

Mener du ikke der findes en 5.2 højttaler opsætning eller hvad?
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:


en tråd-krig?? hvad snakker du om? har du fået det forkerte ben ud af sengen?
 
hvis han har 2 subwoofere, så er det et 5.2 setup, hvor kan det ellers være anderledes? Havde han 4 subwoofere så var det 5.4
 
 

Ja i speaker setup. Ikke det samme som surround setup hvor det er antal kanaler der angives.


Ja, er det ikke det jeg skriver?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:


en tråd-krig?? hvad snakker du om? har du fået det forkerte ben ud af sengen?
 
hvis han har 2 subwoofere, så er det et 5.2 setup, hvor kan det ellers være anderledes? Havde han 4 subwoofere så var det 5.4
 
 

Ja i speaker setup. Ikke det samme som surround setup hvor det er antal kanaler der angives.


Ja, er det ikke det jeg skriver?

Du har slettet noget 14.43 i går
20.08 skriver du at det hedder 5.4 hvis der er 4 subs. NEJ DET HEDDER DET IKKE! Det hedder 5.1 eller 5.2 hvis der er to særskilte sub udgange på reciever.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 22:45
NEJ Jeg har ikke slettet noget, igen lige som dine 30000 af dine 33000+ indlæg kommer du med fejlinfo.

Og jo dette hedder det, ellers vis mig noget andet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

NEJ Jeg har ikke slettet noget, igen lige som dine 30000 af dine 33000+ indlæg kommer du med fejlinfo.

Og jo dette hedder det, ellers vis mig noget andet

Meget voksent
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 09:49
Snigerdis, flot setup og godt integreret i stuen.

Men den væg der skriger efter et større TV. 65" minimum :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu