|
Snydt på dba |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2017 kl. 16:08 |
Så blev det åbenbart min tur
Har været i pakkeshop for at hente Pacific Rim 4K BD, jeg gav 125 kr. med forsendelse Jeg kommer hjem og pakker den ud Så er det sgu filmen på DVD ![]() ![]() ![]() Navn følger måske i morgen: Han har fået 24 timer til at betale pengene tilbage |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er der drama
Manden ringede mig op og forstod bare ingenting... Jeg havde jo fået filmen, så hvad var problemet!!! Så fortalte jeg om forskellen på DVD, Blu-ray og 4K Blu-ray For dælen, han blev hidsig: Jeg er bare en f"cking filmnørd, almindelige mennesker er ligeglade osv. Link til min annonce: https://www.dba.dk/4k-bd-med-danske-undertekst/id-1034941960/ Jeg sender gerne navnet i en pb til interesserede, så man kan undgå ham Redigeret af jake51 - 03-November-2017 kl. 16:21 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Et lille tip.
Hvis du ønsker at købe brugt og varen skal sendes af sælger. Bed sælger om at tage et billede af varen. Hvis du vil være helt sikker, kan du eksempelvis bed sælger om at ligge en kartoffel ved siden af. På den måde sikrer du, at det ikke er et billede fundet på nettet. Kartoflen kan skiftes ud med hvad som helst. Jeg bad en sælger af IHC stikkontakter om at tage et billede på den måde. Det kunne han ikke lige fordi kærestens telefon ikke kunne tage billeder. Han havde glemt sin egen. Så jeg bad ham om at tage billedet, når han fik fat i telefonen. Hørte aldrig mere fra ham. |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
øv. han er dum eller fusker
Redigeret af slumbert - 03-November-2017 kl. 18:45 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Der er da ingen ved deres fulde fem der giver 125 for en dvd
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Jeg tror desværre der er mange der ikke ved, hvad der er af forskel.
Hvorfor er der nogen idag der køber film på DVD. Det er da ikke prisen der gør forskellen. Tit koster de det samme. Har man ikke BD afspiller, så kan man købe en for 300 kr. Så for mig så virker det mere som uvidenhed og ikke bevidst snyd. |
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Meld det endelig til dba's kundeservice så idioten kan stoppes, og måske kan de tvinge handlen til at gå tilbage (kommer an på om idioten er dba bruger, og ønsker at blive ved med at være det.)
|
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
kimila ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Sikken en tumpe, han har åbenbart ikke en skid tjek på forskellen på de forskellige formater. Pengene retur eller hans navn her på siden.
|
|
mvh
kimila |
|
![]() |
|
Selve handlen forløb fint, og jeg fik pengene tilbage da han så misforståelsen (og havde raset ud)
Er sikker på, at han bare var totalt uvidende Redigeret af jake51 - 04-November-2017 kl. 07:19 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Ja, man skal passe på ikke at overreagere for hurtigt, vi kan jo ikke være nørder allesammen
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Jeg synes du skal rette din annonce til, så der tydeligt står "4K UltraHD Blu-Ray", så alle kan forstå hvad du mener. Evt. med et billede.
Jeg kender mange, der ikke kender forskel på DVD og Blu-Ray, men stadig kalder alle skiver for DVD :-)
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg mener jo så at hvis man reagerer på en annonce med 4K BD, så ved man da hvad det er
![]() Men OK, har rettet det til Redigeret af jake51 - 04-November-2017 kl. 13:01 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |