|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 03-Februar-2009 kl. 07:38 |
Er der noget jeg har misforstået ... eller er det korrekt set, at det nye gadget-program kun varer 10 minutter?! Ihvertfald når jeg kigger i programoversigten. http://www.dr.dk/dr2/soeinding
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
![]() |
du har set rigtigt, og med lidt infomercials etc. så har vi nok 6-7 minutters effektivt tv, så det er jo nok ikke det mest dybdegående gadgetprogram i mands minde vi kan se i aften - ØV |
|
![]() |
|
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Det virker da lidt halv-hjertet, med kun 10 minutter. Men lad os se, det kan være vi blir positivt overrasket. |
|
![]() |
|
xtort ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
tvivler på, det er noget værd. nicolaj sonne gør sig i hvert fald ikke godt på gear-tv, om man spørger mig (hvilket sikkert ingen gør)... |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Lige bortset fra "Viden om" som har haft lidt om teknik, så er det godt nok mange år siden DRTV har haft en reel teknik udsendelse.
Men 10 minutter - umiddelbart skulle man tro det er lidt som, vil du se og vide mere, så se det på nettet, som er ved at blive trenden på tv. Men Nikolaj Sonne har tidligere vist på TV2 og på nettet, at han ved, hvad han snakker om. - Men det kan gå stærkt til, så det er med at følge med, så lad os se i aften, hvad de 10 minutter kan bringe. Redigeret af T-teknik - 03-Februar-2009 kl. 11:19 |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Hvis man har læst magasinet Gear - der hvor So ein Ding værten Nicolaj Sonne kommer fra - så vil man nok også give ret i, at det ikke er den mest dybdegående journalistik der ligger bag... men Gear's babes er sgu dejlige... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Når Nicolaj Sonne har været på gomorgen tv, har han højst haft 5 min. Og der synes jeg han får budskabet meget godt igennem. Så 10 min må vel siges at være luxus
![]() Redigeret af Kampus - 03-Februar-2009 kl. 13:55 |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Det var som jeg havde regnet med, en appetitvækker - vil du se mere, så se det på nettet. Men sådan er næsten alt i dag - desværre.
Men ellers ok udsendelse. Har det ikke et snert af reklame over sig? Men det er nok DR i en ny tidsalder ![]() |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Så var det en uanmindelig dårlig reklame for HP ![]() Alle forbrugerprogrammer vil jo altid indeholde en snert af reklame, det vigtigste er så at det ikke er producenterne der bestemmer indholdet eller på nogen måde har indflydelse. Ang programmet var det faktisk ganske godt, og værten var frisk men dog ikke over stregen. Desværre bare alt for kort og hvis man ser redaktionen (der er 3 personer) så er det ikke So ein ding der tynger DR's budget. Redigeret af mufcdk1974 - 03-Februar-2009 kl. 21:23 |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes 10 minutter var for lidt. Programmet bør som minimum indeholde 2 større anmeldelser/test, foruden de små omtaler af nyheder etc. Men ellers okay form og vært.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Synes da det var et ok program. Der var da vist kun dårlig reklame til HP. Og det er godt at få at vide at det slet ikke lever op til forventningerne, når man har fået øje på et produkt man gerne ville eje.
|
|
![]() |
|
mchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Synes også det var et noget kort program... Det kunne også være sjovt hvis de nu sendte noget omkring et nyere produkt og behandlede noget omkring elektronikken inden i. |
|
Pioneer vsx 1016
Philips PF9731D SonyPS3 Panasonic TH-37PX70 4 stk. podspeakers Gale 10" sub 2 stk. Dali Concept 8 Dali Motif KISS VR-558 Nintendo WII |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |