recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sofa møbel til hjemmebiograf...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sofa møbel til hjemmebiograf...

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sofa møbel til hjemmebiograf...
    Sendt: 24-Januar-2015 kl. 23:22
Jeg vil upgradere min hjemmebiograf i stuen med et nyt tv inden længe.

Men inden da er det noget mindre teknisk der skal udskiftes nemlig min gamle sofa fra ikea som man ikke sidder/ligger ret godt i.

Er der nogen der kan anbefale en god tre-personers sofa til sådan en hjemmebiograf hvor man sidder godt og ser film eller kan ligge og flyde.

Hvad kan anbefales og hvad skal jeg lede efter og hvor?

/Magnus
Til top
HansMogensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Januar-2015
Sted: Lemvig
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansMogensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 21:36
Følger interesseret med på sidelinjen ;)
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 21:55
hvad budget? skal det være sofa? hvad med en bio recliner alla denne http://mobellageret.dk/shop/skag-laedersofa-med-6968p.html

de fås i flere prisklasser hvor a den billigste jeg har set koster ca 3500 og den dyreste jeg har set koster noget der ligner 15000. 

Til top
Absolution Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2015
Sted: Denmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolution Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 22:16
Vil anbefale modern-living.dk, De er super lækre design sofaer fra 3000 kr og op. De levere super hurtigt, vi snakker 2-3 dage.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 07:30
jeg vil IKKE anbefale modern-living..!!!

vi købte en sofa derfra og efter bare 14 dage var der synlige siddemærker og både hynder og puder var deforme..

vi har haft rigtig mange sofaer i hytten, og den fra modern-living er uden tvivl den dårligste vi har haft..!

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansMogensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 08:58
Tak for tippene! Jeg satser muligvis på én af de billige varianter, så jeg ikke risikerer en dyr sofa, som viser sig ikke at være de mange penge værd.

Det er en lækker sofa, du henviser til Jacobthor91!
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 09:42
det er også en virkelig dejlig sofa at sidde i, de lidt dyrere modeller har køleskab bygget ind i midterkonsollen, hvor de andre "bare" er et snack rum eller fjernbetjenings rum:)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansMogensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 10:12
Enhver drengs ultimative drøm :D

Nu er mission "blot" at overbevise fruen, så det gælder om lige at vente på det rette øjeblik ;)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af HansMogensen HansMogensen skrev:

Ja, og hvis du ikke vil give 6.000,- for den, så kan den købes hér, for 3.500,-:
http://www.davidsenshop.dk/pi/SKAGEN_BIOGRAFSOFA_BONDED_LÆDER_10059_.aspx

M.v.h.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansMogensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 11:12
Uha ikke dumt Henrik B!! Mange tak for tippet!!!

Der er så meget Chandler og Joey fra Friends over den, at den kun mangler at kunne skyde fodstøtterne ud :D

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Ja, og hvis du ikke vil give 6.000,- for den, så kan den købes hér, for 3.500,-:
http://www.davidsenshop.dk/pi/SKAGEN_BIOGRAFSOFA_BONDED_LÆDER_10059_.aspx

M.v.h.

Bonded læder har intet med rigtigt læder at gøre. Det er ligesom at bruge spånplade i stedet for træ.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 11:22

Uha ikke dumt Henrik B!! Mange tak for tippet!!!

Der er så meget Chandler og Joey fra Friends over den, at den kun mangler at kunne skyde fodstøtterne ud :D

Du kan skam skyde fodstøtterne ud!!!

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu