recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sofa møbel til hjemmebiograf...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sofa møbel til hjemmebiograf...

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af HansMogensen HansMogensen skrev:

Det er en lækker sofa, du henviser til Jacobthor91!

Ja, og hvis du ikke vil give 6.000,- for den, så kan den købes hér, for 3.500,-:
http://www.davidsenshop.dk/pi/SKAGEN_BIOGRAFSOFA_BONDED_LÆDER_10059_.aspx

M.v.h.

Bonded læder har intet med rigtigt læder at gøre. Det er ligesom at bruge spånplade i stedet for træ.

Det på den anden som linkes til - som i øvrigt er samme model - har heller ikke læder! Forskellen er, at Davidsen er ærlige og skriver at det er bonded læder, hvor de andre skriver "læder på alle siddeflader".

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 11:40

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af HansMogensen HansMogensen skrev:

Det er en lækker sofa, du henviser til Jacobthor91!

Ja, og hvis du ikke vil give 6.000,- for den, så kan den købes hér, for 3.500,-:
http://www.davidsenshop.dk/pi/SKAGEN_BIOGRAFSOFA_BONDED_LÆDER_10059_.aspx

M.v.h.

Bonded læder har intet med rigtigt læder at gøre. Det er ligesom at bruge spånplade i stedet for træ.

Det på den anden som linkes til - som i øvrigt er samme model - har heller ikke læder! Forskellen er, at Davidsen er ærlige og skriver at det er bonded læder, hvor de andre skriver "læder på alle siddeflader".

M.v.h.

Der sælges skam møbler med ægte læder på alle slidflader. Og for at holde prisen nede, anvendes der "læderlook" på resten.

Bonded læder er fremstillet af lædergranulat, der er blandet med vinyl og svejst på et tekstil.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 12:26
Jeg er udemærket klar over, hvad bonded læder er. Og at nogle kalder bonded læder for læder.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 12:27

Jeg er udemærket klar over, hvad bonded læder er. Og at nogle kalder bonded læder for læder.

M.v.h.

nej du er ej Henrik.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 12:30

M.v.h.

Der er sikkert mange andre der tror at bonded læder er en læder art. Det er det IKKE! Igen et produkt med falsk varebetegnelse.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 12:41
Det er vel ikke falsk varebetegnelse, bare fordi nogle mennesker er dumme?
Det indeholder trods alt læder(dele). Og bonded betyder jo netop sammensat.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 12:46

M.v.h.

nej det gør ej Henrik.

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 12:50

M.v.h.
Du har ramt trodsalderen LOL
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Absolution Absolution skrev:

Vil anbefale modern-living.dk, De er super lækre design sofaer fra 3000 kr og op. De levere super hurtigt, vi snakker 2-3 dage.

En af mine venner købte en sofa der. Noget værre bras hvor fjerene i siddefladen knækkede efter mindre end et ½ år. Han købte model Enzo.
Hold dig fra det firma. Leveringen er hurtig, men kvaliteten er for ringe.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
HansMogensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Januar-2015
Sted: Lemvig
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansMogensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 13:42
Uha, der røg der lige endnu et argument i kurven Clap

Den skal stå i hjemmebiografen på herreværelset og være en trækplaster i sig selv ;)
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 14:11
det som mange betragter som ægte , er i de fleste tilfælde så præget af plastik og farve, at det nærmest kun er bagsiden som er læder. Så hvad er det bedste?
Jeg har mange gange set læder der sprækker. Og det er altid på meget præget læder...hvilket det meste er på møbler til menneskepenge.
Til top
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JorgenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af Indy Indy skrev:

Jeg vil upgradere min hjemmebiograf i stuen med et nyt tv inden længe.

Men inden da er det noget mindre teknisk der skal udskiftes nemlig min gamle sofa fra ikea som man ikke sidder/ligger ret godt i.

Er der nogen der kan anbefale en god tre-personers sofa til sådan en hjemmebiograf hvor man sidder godt og ser film eller kan ligge og flyde.

Hvad kan anbefales og hvad skal jeg lede efter og hvor?

/Magnus

Hvad med den her:

Vi har den her i vores kælderbiograf:

Og bemærk jeg har ikke givet de priser for sofaen. Bolia har 1-2 gange om året 50% rabat på de fleste af deres sofaserier. Kvaliteten er rigtig god

/Jørgen

Redigeret af JorgenC - 27-Januar-2015 kl. 17:22
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu