recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sofa møbel til hjemmebiograf...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sofa møbel til hjemmebiograf...

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 19:38
Og IDEmøbler holder sofaaften med 25-50 % rabat torsdag den 29. januar fra kl. 18 til 22.

Måske er der også nogle muligheder, der kan bruges. (Det gælder i øvrigt også for sofaborde)

https://ide.dk/

Mvh. Jørgensen

Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 19:45
Den dobbelte biostol med recliner som Henrik B skriver om kan også købes med stof i stedet for kunstlæder.
Hvis det må være enkeltstole kan jeg anbefale denne som jeg købte for et par måneder siden
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135843&KW=&title=mylo-recliner-biostol
Ning
Til top
HansMogensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Januar-2015
Sted: Lemvig
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansMogensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 20:40
Fedt! Tak for henvisningen, der er da godt nok en del at spare. Svært for de andre at konkurrere med... :)
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 20:53
Stolen fra venner er La-Z-Boy mærket.

Jeg har denne som jeg købte for nogle år tilbage. Mega fed stol som måske ikke er så pæn men hold nu op den er lækker at sidde i. Perfekt til herre rummet :)

Til top
HansMogensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Januar-2015
Sted: Lemvig
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansMogensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 21:05
Haha, klasse Mr. Anderson! Storartet du kender mærket, det er hermed noteret.

Nu hvor det er nogle år siden, du har købt den, hvordan holder den sig så i læderet? Og tager den form efter den person, som oftest sidder i den? Hvis altså man sidder meget i den?

Fed side du henviser til! Men skal man logge ind for at se priser?
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af HansMogensen HansMogensen skrev:

Haha, klasse Mr. Anderson! Storartet du kender mærket, det er hermed noteret.

Nu hvor det er nogle år siden, du har købt den, hvordan holder den sig så i læderet? Og tager den form efter den person, som oftest sidder i den? Hvis altså man sidder meget i den?

Fed side du henviser til! Men skal man logge ind for at se priser?

Min er 3 år gammel nu og der er ingen mærker eller former :) Den holder sig rigtig godt og er top kvalitet. Min er stofbeklædning, alcar.. noget. 

Det er vidst Ide møbler som importere dem i dag. Min havde vejl. udsalg af 5000 kr. og 8000 kr. i læder.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigBen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 12:02
Indrømmet - Jeg elsker at flyde ud til en god film. Der er ikke plads til en dedikeret bio i vores hjem, så det er altså i stuen det foregår. Stiller krav til, at sofaen også fungerer perfekt som netop sofa. 

Det er nok det bedste vi/jeg nogensinde har købt på møbelfronten. Fungerer 100% og vi er glade for dens udtryk i daglig anvendelse. Endnu mere når mørket sænker sig og skærmen lyser op. Jeg kan flyde ud og fruen kan selv bestemme, om hun flyder med, eller måske bare rejser nakkestøtten - eller beholder den oprindelige siddeposition. 

Materialerne virker udsøgte og samlekvaliteten overbevisende. 
Til top
Hr. Juhl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Januar-2015
Sted: Nørre Nebel
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Juhl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 13:02
Lækkert indlæg med mange anbefalinger. Takket være denne tråd er det jo ikke engang nødvendigt at lede på markedet selv ;)
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Indrømmet - Jeg elsker at flyde ud til en god film. Der er ikke plads til en dedikeret bio i vores hjem, så det er altså i stuen det foregår. Stiller krav til, at sofaen også fungerer perfekt som netop sofa. 

Det er nok det bedste vi/jeg nogensinde har købt på møbelfronten. Fungerer 100% og vi er glade for dens udtryk i daglig anvendelse. Endnu mere når mørket sænker sig og skærmen lyser op. Jeg kan flyde ud og fruen kan selv bestemme, om hun flyder med, eller måske bare rejser nakkestøtten - eller beholder den oprindelige siddeposition. 

Materialerne virker udsøgte og samlekvaliteten overbevisende. 

Den ser sku lækker ud! Var der yderligere rabat eller erprisen de 22,5k?
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu