|
"sofa surfer" |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
BubbiBubbi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iPad 3 og det er til både sofa- og sengesurf. :)
|
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
iPad 2 med BT Headset og Breaking Bad fra Netflix. Så kan konen se alt det Glee på husalteret hun lyster.
|
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Samsung Galaxy S2 :)
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Ipad 3 til både surf og som fjernbetjening af "hjemmebioen"
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Galaxy tab samt galaxy s3.
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Jeg bruger min iPad 3. gen og min 13" MBP afhængig af temperament ;)
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
iPad 4, LG Nexus 4 eller iPhone 5
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
iPad 3 og 4. Konen er stædig og bruger ofte blot sin Android telefon.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
iPad eller iPhone
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
ipad 4 og for nylig fik den selskab af macbook air som jeg bruge mere og mere til sofasurf min kone bruge også i de flæste tilfalder sin iphon til surf selvom ipad ligger på bord
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
10,1", 11,6" netbook eller min gamle nokia N79.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
iPhone - ungerne har beslaglagt iPad. Hvis det er lidt mere der skal læses så kones gamle MacBook. Og til sidst min Lenovo T420s fra arbejde (den tager bare længere tid at starte op samt PW m.m.)
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |