|
"sofa surfer" |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Foretrækker også en Ipad frem for en bærbar
|
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg lærer nok aldrig at skrive på en tablet :-( Vi har en iPad og en Surface men jeg holder fast i mobilos til læs/korte beskeder og hvis der skal skrives mere så bliver det altid bærbar.
BS
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lumia 800
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lidt forskelligt, men oftest en Thinkpad X1 Carbon, eller også en Macbook Air, men den bruger konen mest. Tablets bruges ikke så meget som forventet må jeg nok indrømme. Eller også bare den telefon som nu er inden for rækkevidde
Redigeret af Kasper_J - 27-Februar-2013 kl. 14:16 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder godt nok til at iPad(s) er et hit i sofaen. Skønt for en Apple-elsker
Er vi enige om at den sidste nye iPad 4th. Gen. også har retina-display?
|
||
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24770 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak!
Så er det om jeg skal købe den nu eller vente til iPad 5 kommer til forår/sommer/efterår? Hmm
|
||
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24770 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kan man jo blive ved med, at vente.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
ladiesman217
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er korrekt, men jeg vil hellere vente et par mdr. og købe den nye, når der (efter rygterne) ikke skulle gå så lang tid
|
||
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er så ret tit, at rygterne ikke er rigtige. Men kan jo sagtens være, at det er rigtigt. Jeg ville købe, du kan jo altid få en ret høj pris, hvis du vil sælge igen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den nuværende model er 127 dage gammel:
Så der kan vel godt gå flere måneder. iPad har samme begrænsninger som iPhone. Hjemmesider som ikke virker på iPhone virker heller ikke på iPad. Men det synes jeg ikke er noget problem. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |