|
"sofa surfer" |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, er den kun 4.5 måned gammel, jeg troede det var mere faktisk.
Det er klart at der er nogle sider der ikke virker på iPad (endnu), også derfor jeg har overvejet en 11" Air, men så er vi altså oppe og snakke et andet prisniveau
|
|
|
|
Wuffer
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger mest min iPad, herefter min Galaxy Nexus. Men må indrømme den bærbare bliver hevet frem for ofte, da min iPad ikke magter opgaven (ikke vil vise indhold). Overvejer om en Nexus 7/10 kan tvinges til at køre Flash.
Vil dog ikke undvære en tablet.. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger iPad som sofasurfer, og hvis der er hjemmesider, der ikke virker, så bliver de sprunget over. Hvis jeg skal købe noget, og det ikke kan købes fra iPad, så finder jeg en anden butik. Så kan de lære det :-) |
|
Venlig hilsen
KB |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger primært iPad fra sofaen, da den også styrer SONOS, går på Airplay og andet. Hvis bærbaren alligevel bliver åbnet, er det dog den der bliver surfet på.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |