|
Software for Vantage HD1100-7100-8000 & VT-1 M.M |
Besvar | Side <1234 38> |
Forfatter | ||
fast2night
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
576i er forsvundet fra Video Settings, så nu kan jeg ikke bruge Component til mit CRT. Tilbage til forrige firmware. |
||
Mvh Hans
|
||
Slettegaard
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Denne version virker en smule ustabil, men det er jo også en Beta-version.
|
||
Mvh Lars.
|
||
Bent
Super bruger Oprettet: 30-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
nej jeg kunde ikke slukke den den gik i Sleep Mode ny i info man kan se rest tid på tv program |
||
Bent Dueholm
|
||
Slettegaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu kigget beta-version lidt nærmere igennem. Og til min store glæde så er undertekster på DR og DR2 nu rigtig flotte. Lige så flotte som på DVB-T tuner på min pana PX80. Dejligt Det er godt at se, at de (Vantage) har taget min indberetning til sig og rettet op på softwaren. Det kan altså godt betale sig at indberette "fejl" på deres hjemmeside. Hermed er opfordringen givet videre til andre Vantage ejere. |
||
Mvh Lars.
|
||
futtemis
Ny bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også en 7100S.
Har to "problemer" der er ingen dansk tale på Eurosport fra viasat, kun noget polsk tror jeg der er. Og har lige opdateret til nyeste firmware via OTA, nu har den mega svært ved at reagere på indput fra fjernbejjeningen, når den så endelig efter mange forsøg kommer, så køre den fint indtil man igen skal skifte noget nogen minutter efter. Har nogen oplevet samme, og svar på sprog løsningen.? |
||
Slettegaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke Viasat på min 7100TS, så det kan jeg ikke undersøge. Jeg har dog ingen problem med fjernbetjeningen som du nævner. Det virker fint. Min er nu også blevet meget mere stabil igen. Jeg tror at den bliver meget ustabil kort kortvarigt efter man har givet den ny software. Det er nemlig også sket for mig ved tidligere versioner. Nu er der ingen problemer. |
||
Mvh Lars.
|
||
Ullum
Guld medlem Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eurosport indgår ikke i Viasats kanal udbud - jeg ved ikke hvad det er for en Eurosport du har fanget, men det tyder ikke på at det er Eurosport Nordic. |
||
futtemis
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, det kan da godt være det bare er mig der huskede forkert med Eurosport, har nemlig kun haft det i nogen uger, kan være det er mit Dragon cam der klare den.
Har ellers prøvet at slukke og tænde den, fordi den var helt kunstig lige efter opdateringen, og det har ikke rigtig hjulpet, kan være den skal have en total reset, det kan man jo nok klare. Hvordan er den nemmeste måde at opdatere den med ny firmware, synes jeg læste noget med at det var en USB stick og trykke på "rød" knappen. |
||
futtemis
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK, jeg fik lavet en update med BETA firmware fra d 21.
Og det hele virker igen som det skal, fjernbetjeningen funger første gang man trykker, og det er bare skønt. Fatter bare ikke hvorfor sådan en Vantage skal være så "primitiv" at bruge med deres PVR del især, men også i det hele taget, jeg har også en HOMECAST, og der kunne Vantage da godt nok lære meget om brugervenlighed i det daglige. Langt mere oversigt i menuer, nemmere at komme rundt, og ind og ud af det, ikke så meget "Er du sikker" så man skal trykke yes og no, og bedre timeslip funktion, der kan man bare trykke rewind/forward og så køre det bag og forlens ligesom man kunne tænke sig, og tryk stop, og man er tilbage til realtime, og det er altid, ikke kun hvis man husker at slå det til. Eller er det bare mig der ikke har fundet ud af fidusen på en vantage? Redigeret af futtemis - 22-Maj-2008 kl. 12:06 |
||
fast2night
Funktioner
Tak(0)
|
|
For nuværende bruger jeg min 7100C på et CRT og her er den nye firmware noget af et flop. Den kan nemlig ikke længere køre 576i, hverken på Component eller Scart, så nu flimrer billedet ad pommeren til.
|
||
Mvh Hans
|
||
Slettegaard
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er kommet en beta2. Prøv om den er bedre. |
||
Mvh Lars.
|
||
fast2night
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er det samme. SD-HD omskifteren har ikke længere en funktion, og der kan kun vælges 576p, 720p og 1080i i video settings. Billedet er i øvrigt rykket så langt op at stationslogoet er udenfor skærmen, og boksen kan ikke længere sættes stand-by. Progressivt på Scart! Hvad har de gang i? |
||
Mvh Hans
|
||
Besvar | Side <1234 38> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |