|
software til streaming af MKV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
OFF ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2012 kl. 10:10 |
Hej
Er der nogen der kender en software afspiller til W7 der kan streame MKV lige så nemt som Windows player kan streame AVI osv. Har kigget i forummet, men det handler mest om hardware afspillere. Håber der er en der kan hjælpe. Jan |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne player er gratis og kan det hele tryk på link
Redigeret af jugglerq - 24-September-2012 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
OFF ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jugglerq
fin afspiller, men hvordan får jeg den til at finde mit tv. I WM er det nemt at finde alle andre der er tilsluttet hjemme netværket, men jeg kan ikke lige se det i VLC, har du en ide? Jan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |