recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Software udvikling på Waoo Airties?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Software udvikling på Waoo Airties?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Burgos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burgos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Software udvikling på Waoo Airties?
    Sendt: 14-November-2013 kl. 20:42
Jeg er ny kunde hos Waoo og har valgt deres boks med harddisk. Jeg er mildest taget skuffet over softwaren. Skuffelsen skyldes nok i høj grad at jeg tidligere havde IPtv fra TDC med home trio.

Problemet med TDC var at jeg kun kunne få 16mbit og når TV signalet skulle tages herfra er der ikke meget tilbage. Ved TDC kunne man optage flere kanaler på samme tid men båndbredden satte begrænsningen. Ved Waoo har jeg tonsvis af båndbredde men så har man gud hjælpe mig lavet den begrænsning at man kun kan optage én kanal. Er der nogen logisk grund til dette?

Jeg kunne derudover nævne et hav af andre ting som er gjort så meget smartere ved TDC men det har nok været oppe at vende herinde.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om man udvikler på softwaren hos Waoo for umiddelbart kunne jeg godt være nervøs for at man har stillet sig tilfreds med det nuværende. Ikke mindst kunne jeg godt efterspørge mulighed for at sætte optagelse igang via nettet - PC eller app. 

Nogen der ved om der sker noget på den front?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 22:51
De meldte da ud forleden at der kom en overhaling til deres software i starten af det nye år.

Det var vist noget med HD opløsning i menuerne og andre ting. Men du har da ret. Hele deres menu system ligner noget fra windows 3.11. 
Til top
Burgos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burgos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 23:05
Har du et link til den historie for jeg kan ikke lige finde noget på deres hjemmeside. Hvis der kommer en opdatering er de måske ikke fuldstændig ligeglade så det er godt at høre.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 21:47
Burton, det står på deres hjemmeside, og der sker hele tiden noget hos waoo.
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Micky_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micky_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 09:35
Jeg er lige gået fra Yousee til Waoo.
Og har også valgt en box med harddisk. Men hold da op hvor det en ringe tvguide waoo har. Ingen af de ting jeg nævner herunder som man kan med Yousee, det kan man ikke med Waoo :-(

Nu kan jeg godt li og se NCIS. På Yousee tvguide kunne man se hvilken sæson der var igang og nummer på afsnitene hverdag. Og når man havde optaget noget f.eks en film så kunne man læse om den inden man ser den. Man kan også vælge at optage en serie på Yousee.

Det er bare så ringe fra Waoo side.
/Micky_dk
Til top
Burgos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burgos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2013 kl. 14:28
Der er næsten ingen grund til at liste alle de mangler der er ved Waoo's software for listen er enorm. Det som boksen kan er så simpelt at man kunne håbe det kun er for en kortere periode. Vi bliver klogere i januar når der tilsyneladende kommer en større softwareopdatering.

Det som jeg også synes er frustrerende er at ved TDC kunne man på deres forum spørge ind til funktionaliteten og få et svar fra dem. Jeg er egentlig ret sikker på at hvis man kom med et rigtig godt forslag til en ændring af softwaren så ville det blive vel modtaget og lavet hvis det gav mening.

Det forum mangler jeg ved Waoo (har i hvert fald ikke fundet det). Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide f.eks. hvorfor man kun kan optage én kanal ad gangen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu