|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() Sendt: 02-April-2007 kl. 11:00 |
Hej folkens. Jeg har netop fået mit TV tilbage fra Philips SC Vest med nyt panel, så nu er striberne i billedet væk igen Men - samtidig har man opdateret firmwaren til JX31E_87.0, og nu optræder en sjov ting: Ca. 30 sekunder efter TV'et tændes, hopper det af sig selv ind i hovedmenuen (uden man har rørt menutasten). Man kan bare hoppe ud bagefter, men irriterende er det da. Min erfaring er, at det formentlig sker i det øjeblik, TV'et finder min uPNP-server på nettet. Det passer med tidsintervallet, og bestyrkes af at fænomenet ikke optræder, hvis TV'et ikke er tilsluttet netværket. Jeg er ved at brygge en fejlmelding sammen, men vil gerne høre, om I er andre, der har oplevet den samme fejl? |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() |
Er der nogle af jer, der bruger den nye firmware og har uPNP-server på nettet (og som ikke oplever problemet)?
|
|
|
|
![]() |
|
S_E_N ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hil |
|
Philips 37PF9731D/10 (virker stadig)
Panasonic DMR-EH60 Sagem IDC60 Denon AVR-1507 + Dali Elegance + Sub12 Sennheiser RS120 Logitech Harmony 885 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skrev til Philips' support, og der er nu kommet en ny SW version 0.89.0.0 med "Improved Connected Planet behaviour" som Philips anbefaler uden at sige, om den løser problemet. Jeg installerer den i aften og poster, om det løser problemet |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Den nye version ser ud til at fungere - menuen popper ikke mere frem. |
|
|
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
kan I linke til den nye firmware? jeg kan ikke finde den Nevermind - har fundet den - Philips-sites var nede (og er det igen nu)
Redigeret af Bølge - 18-April-2007 kl. 17:51 |
|
![]() |
|
![]() |
For andre interesserede kommer linket her: Redigeret af huntiedk - 20-April-2007 kl. 10:35 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |