|
Softwareupdate klar til 7 år gl TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2020 kl. 10:19 |
Da jeg her til morgen tændte for mit 7 år gamle Samsung TV dukkede der til min store overraskelse en meddelelse op om at der var en ny softwareopdatering klar. Jeg mente Samsung for længe siden var ophørt med at opdatere så gamle TV. Opdateringen var en af de store af slagsen og tog mere end 26 minutter at installere.Nu kunne jeg så godt tænke mig at vide hvilke ændringer der er indeholdt i opdateringen. Hvor ser man det? Opdateringen har version 1136.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke bare de lukker en masse features ned som de ikke gider supportere mere.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og tilføjer reklame muligheder :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |