recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sokkel Subwoofer (max 16 cm høj)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sokkel Subwoofer (max 16 cm høj)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BjornBorg1983 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BjornBorg1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2012 kl. 20:34
Ideen er god, men som nævnt tidligere er der dampspær som er i vejen, samt der i i køkkenet er loft tIl kip, og der er ikke særlig meget plads deroppe.

Derfor leder jeg efter sokkelløsningen, som jeg regner med at fuldføre.

Har fået sat løs sokkel, inkl. Udluftningsrist så der kommer luft ind og lyd ud. Samtidig er der strøm og tomrør under soklen, så hvis det fungere vil den være helt usynlig.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af BjornBorg1983 BjornBorg1983 skrev:

Hej,

Vi er ved at bygge et nyt hus, hvor jeg skal ud og investere i nyt lyd system. Det hele er egentligt på plads, men mangler en Subwoofer. Jeg har lidt planer om at gemme den i soklen, i vores kogeø, så med "rist" foran, så der kan komme luft og lyd ud.

Den må dog ikke være mere end max 16 cm høj, og så skal den være aktiv.

Nogle der har gode ideer, eller evt. gode erfaringer med sådan en her.: http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=329

Budget max 5.000 for subwoofer

Tror jeg vil tillægge mig ideén om at det vil resonere alt for meget i koge grejet, men hvis den er 16 cm høj, er det vel lige før den kan ligges under, eller stilles bag sofaen???

Rasmus Fausing
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu