|
Sokkel Subwoofer (max 16 cm høj) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BjornBorg1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2011 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ideen er god, men som nævnt tidligere er der dampspær som er i vejen, samt der i i køkkenet er loft tIl kip, og der er ikke særlig meget plads deroppe.
Derfor leder jeg efter sokkelløsningen, som jeg regner med at fuldføre. Har fået sat løs sokkel, inkl. Udluftningsrist så der kommer luft ind og lyd ud. Samtidig er der strøm og tomrør under soklen, så hvis det fungere vil den være helt usynlig. |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror jeg vil tillægge mig ideén om at det vil resonere alt for meget i koge grejet, men hvis den er 16 cm høj, er det vel lige før den kan ligges under, eller stilles bag sofaen??? Rasmus Fausing |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |