|
Solgt... Dali Ikon 6 MK2 Black, købt sep 2015 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2015 kl. 21:40 |
Sort træ finish og fuldstændigt som nye.
Har erkendt at disse yderst lækre og velspillende højttalere desværre er en tand for små til min 40 kvm stue.
De er købt i Hifiklubben 4 september 2015 og er 100% som nye. Ingen ridser eller skrammer eller noget som helst. De ser ud som om de lige er pakket ud. Kvittering medfølger naturligvis. Der medfølger alt hvad der hørte med ved købet for 3 mdr siden: Emballage til begge, orignale spikes (aldrig monteret), frontstof (aldrig brugt), manualer osv. Spiller fantastisk - meget rent, åbent og detaljeret. Bånddiskanten er virkelig godt integreret og giver meget luft omkring stemmer. Masser af gode anmeldelser fra meget tilfredse brugere på nettet. mærk og respekter at prisen er 100% fast og gælder ved afhentning i Allerød. Pga størrelsen ønsker jeg ikke at sende dem. Pris: 4900 kr. Sælges kun til prisen og jeg ønsker ingen bud eller bytte. ![]() Redigeret af Jonas Baadsgaard - 29-December-2015 kl. 21:35 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
synd de ikke er hvide :-(
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det synes jeg så ikke. Smag er heldigvis forskellig
![]() |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |