recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT 2 Stk ChromeCast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT 2 Stk ChromeCast

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2005
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT 2 Stk ChromeCast
    Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 09:03
SOLGT

Redigeret af vind - 16-Oktober-2015 kl. 13:10
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 09:17
kan du mærke nogen forskel på den nye mod den gl. ? - Du er jo nok nød til at sige Nej ;-))
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 09:46
Har ikke fået den nye endnu, så kan ikke svare på det
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 10:56
Der er ikke rigtig nogen forskel endnu. Den har bedre wifi antenne og har nu fået AC. derudover skulle den ikke kunne overophede så let som den gamle. Det har jeg dog ikke haft problemer med alligevel. Derudover er den hurtigere til at starte et cast.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Der er ikke rigtig nogen forskel endnu. Den har bedre wifi antenne og har nu fået AC. derudover skulle den ikke kunne overophede så let som den gamle. Det har jeg dog ikke haft problemer med alligevel. Derudover er den hurtigere til at starte et cast.

AC ? Aircondition ?, så er det jo ikke så sært den ikke overopheder LOL
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 12:33
haha 802.11AC
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 14:13
Hej.
Jeg køber gerne et stk's afhentet på frederiksberg. Kan jeg hente i morgen?
Mvh
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 09:44
Er de solgt? 
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 10:09
Nej de er ikke solgt - men jeg er først hjemme imorgen, søndag
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 10:11
En no-brainer til den pris. 
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 11:14
jeg køber gerne begge to 
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 14:24
Flarup: Det lyder godt men hvis du vil hente dem er jeg først hjemme i morgen søndag. Send en PM så vi kan aftale videre.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu