|
SOLGT 2 Stk ChromeCast |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 09:03 |
SOLGT
![]() Redigeret af vind - 16-Oktober-2015 kl. 13:10 |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan du mærke nogen forskel på den nye mod den gl. ? - Du er jo nok nød til at sige Nej ;-))
|
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
Har ikke fået den nye endnu, så kan ikke svare på det
![]() |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Der er ikke rigtig nogen forskel endnu. Den har bedre wifi antenne og har nu fået AC. derudover skulle den ikke kunne overophede så let som den gamle. Det har jeg dog ikke haft problemer med alligevel. Derudover er den hurtigere til at starte et cast.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
AC ? Aircondition ?, så er det jo ikke så sært den ikke overopheder ![]() |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
haha 802.11AC
|
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Hej.
Jeg køber gerne et stk's afhentet på frederiksberg. Kan jeg hente i morgen? Mvh |
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Er de solgt?
|
|
![]() |
|
Nej de er ikke solgt - men jeg er først hjemme imorgen, søndag
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
En no-brainer til den pris.
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg køber gerne begge to
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Flarup: Det lyder godt men hvis du vil hente dem er jeg først hjemme i morgen søndag. Send en PM så vi kan aftale videre.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |