|
SOLGT!: 2 Stk HDHomerun (HDHR-EU) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2016 kl. 14:22 |
||
Hej. Jeg sælger 2 Stk HDHomerun HDHR-EU fordi jeg ikke kan få dem til at virke med Stofa.
Jeg har prøvet alt, men får kun 8-10 kanaler frem, selvom jeg har Pakke 3, eller fuld pakke. Jeg gider ikke at bruge mere tid på dem, og har derfor sat dem til salg. Jeg købte dem brugt, men de har virket uden problemer. Strømforsyning medfølger. De fungerer perfekt, det er sikkert bare enten mig eller Stofa, som ikke vil det. Hvad vil en fair pris være for sådan en? Sælges enkeltvis eller samlet. BYD skal bare af med dem. ![]() ![]() ![]() Redigeret af guldhammer - 26-Juni-2016 kl. 11:43 |
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kan det virkeligt passe at der ikke er nogen som kan bruge sådan 1 eller 2?
Redigeret af guldhammer - 25-Juni-2016 kl. 11:09 |
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
||
Byder 150 for en. Hvor befinder de sig ?
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
||
Jamen de befinder sig i Randers. Jamen 150 pp er bedre end at de bare ligger og flyder.
|
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
||
Afventer du yderligere bud eller er det en aftale ?
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
Quimby ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
||
Jeg kan skille dig af med den anden til samme pris
|
|||
![]() |
|||
||
Hvis i begge 2 byder 200 pp for en hver, så lukker jeg tråden her og nu.
|
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
||
200 pp er ok med mig
|
|||
mvh
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
||
![]() Jeg kan selv generere pakkelabel i pdf format, hvis du kan skrive den ud. ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Super. Vil du sende mig en PB med navn, adresse og mail ![]() Jeg kan sagtens printe pakkelabel ud ![]() Hvordan vil du betale, bank, Swipp eller Mobilepay?
Redigeret af guldhammer - 25-Juni-2016 kl. 18:41 |
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
||
Super. Vil du sende mig en PB med navn, adresse og mail ![]() Hvordan vil du betale, bank, Swipp eller Mobilepay? |
|||
//Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
||
![]() Og betale med bankoverførsel, har ikke Swipp eller Mobilepay. Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |