|
SOLGT - 2 stk JBL synthesis s2s SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
kop
|
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
hvilken forstærker har du brugt til at trække dem?
|
|
![]() |
|
Jeg bruger en Crown cts 1200 - men mindre kan sagtens gøre det.
De har en følsomhed på 94db, så 200w er mere end rigeligt Troels |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
ok - hvis du ikke får dem solgt inden, så melder jeg tilbage når jeg har fået testet mit setup, og ved om jeg kommer til at mangle mere bas. Der kommer til at gå et par uger.
|
|
![]() |
|
Man kan altid bruge mere bas ;-)
Redigeret af Troelsfilm - 09-Oktober-2014 kl. 07:16 |
|
![]() |
|
Men nu skal jo også huske på at det ikke kun er mængden af bas der er vigtig - det er også kvaliteten - i form af hastighed, dynamik, detaljer, headroom mm - og det her jeg helt klart vil anbefale dig at slå et smut forbi og tage et lyt inden du stiller dig tilfreds med et evt. andet setup
![]() mvh Troels
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
du får ikke flere til salg?
|
|
![]() |
|
Nej
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |