recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - 2 stk JBL synthesis s2s SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - 2 stk JBL synthesis s2s SOLGT

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 10:17
Op
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 21:23
kop
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 11:05
opsedasse
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 12:52
hvilken forstærker har du brugt til at trække dem?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 14:09
Jeg bruger en Crown cts 1200 - men mindre kan sagtens gøre det.

De har en følsomhed på 94db, så 200w er mere end rigeligt

Troels
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 14:47
ok - hvis du ikke får dem solgt inden, så melder jeg tilbage når jeg har fået testet mit setup, og ved om jeg kommer til at mangle mere bas. Der kommer til at gå et par uger.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 14:57
Man kan altid bruge mere bas ;-)

Redigeret af Troelsfilm - 09-Oktober-2014 kl. 07:16
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 07:16
Men nu skal jo også huske på at det ikke kun er mængden af bas der er vigtig - det er også kvaliteten - i form af hastighed, dynamik, detaljer, headroom mm - og det her jeg helt klart vil anbefale dig at slå et smut forbi og tage et lyt inden du stiller dig tilfreds med et evt. andet setup

Wink

mvh
Troels
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 12:44
du får ikke flere til salg?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 12:46
Nej
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu