|
SOLGT: 2 stk The Box TA18 subwoofer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2015 kl. 18:38 |
Jeg sælger to af disse yderst kraftfulde subwoofere. De skal spille sindssygt højt, da de er beregnet til lave musik. Lyden er stram, og i forhold til andre subwoofere i det prisleje, får man virkelig meget bas for pengene.
De er kun 4 mdr. gamle og fremstår som nye og har aldrig været presset, da de har været brugt som fillers i min hjemmebio. Bemærk at der kun er XLR indgang på dem. Men hvis det ønskes kan man få to adaptere XLR>phono med i handlen. De sælges til højeste bud og skal væk, så ingen bud er for lave! Da de er ret stor og vejer 45 kg stykket, skal de afhentes i Brøndby Strand. http://www.thomann.de/dk/the_box_ta18.htm Budrunden kører til fredag d. 21/8. kl. 12. Nuværende højeste bud: 2.000 kr (Meier) Redigeret af dr gonzo - 21-August-2015 kl. 18:02 |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har to MK MX250. Hvordan skulle jeg smide to subs mere på når min marantz 7008 kun har to sub ud? Men en splitter?
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Du kan bruge en y-splitter. De to subwoofere jeg sælger, kan seriekobles, således at kun den en forbindes til forstærkeren.
|
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Hvorfor sælger du?
Hvordan er lydkvaliteten? |
|
![]() |
|
Jeg synes at lydkvaliteten er god. De spiller dog ikke så dybt som rigtige hjemmebio subs, så jeg vil personligt ikke bruge dem uden også at bruge to bedre subs. Da jeg satte dem til herhjemme fik jeg en meget mere stram og fyldig bas. Det er en billig måde at få flere subwoofere på, og da mange mener at 4 subs, giver det bedste resultat, var det en nobrainer for mig.
Den eneste grund til at jeg sælger dem, er at jeg har fået et godt tilbud på to Klipsch subs, og jeg vil selvfølgelig helst ha' 4 identiske subs. |
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Hmm, det lyder spændende synes jeg da jeg allerede har 2 gode subwoofer i forvejen.
Vi flytter dog til udlandet på fredag så jeg har lidt svært ved at nå at hente dem. Du skal ikke tilfældigvis en tur til jylland i næste uge?
|
|
![]() |
|
Desværre ikke.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
For mit vedkommende ville det kun være for sjov så jeg byder 1000 kr for dem. Det er lavt men som du nævner er ingen bud for lave.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Hvordan er de til film
|
|
![]() |
|
Bjur >>> Jeg har kun brugt dem til film, så læs evenfor, eller de sidste sider i min hjemmebio tråd.
1.000,- er noteret |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Hvor længe kører budrunde?
Redigeret af Bjur - 16-August-2015 kl. 14:39 |
|
![]() |
|
Og kan man smide dem til en alm. Yamaha v2067 receiver
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |