recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: 2 stk  The Box TA18 subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: 2 stk The Box TA18 subwoofer

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: 2 stk The Box TA18 subwoofer
    Sendt: 15-August-2015 kl. 18:38
Jeg sælger to af disse yderst kraftfulde subwoofere. De skal spille sindssygt højt, da de er beregnet til lave musik. Lyden er stram, og i forhold til andre subwoofere i det prisleje, får man virkelig meget bas for pengene.

De er kun 4 mdr. gamle og fremstår som nye og har aldrig været presset, da de har været brugt som fillers i min hjemmebio.

Bemærk at der kun er XLR indgang på dem. Men hvis det ønskes kan man få to adaptere XLR>phono med i handlen.

De sælges til højeste bud og skal væk, så ingen bud er for lave!

Da de er ret stor og vejer 45 kg stykket, skal de afhentes i Brøndby Strand.

http://www.thomann.de/dk/the_box_ta18.htm

Budrunden kører til fredag d. 21/8. kl. 12.

Nuværende højeste bud: 2.000 kr (Meier)

Redigeret af dr gonzo - 21-August-2015 kl. 18:02
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2015 kl. 19:02
Jeg har to MK MX250. Hvordan skulle jeg smide to subs mere på når min marantz 7008 kun har to sub ud? Men en splitter?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2015 kl. 19:23
Du kan bruge en y-splitter. De to subwoofere jeg sælger, kan seriekobles, således at kun den en forbindes til forstærkeren.
Til top
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2010
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 10:49
Hvorfor sælger du?

Hvordan er lydkvaliteten?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 10:56
Jeg synes at lydkvaliteten er god. De spiller dog ikke så dybt som rigtige hjemmebio subs, så jeg vil personligt ikke bruge dem uden også at bruge to bedre subs. Da jeg satte dem til herhjemme fik jeg en meget mere stram og fyldig bas. Det er en billig måde at få flere subwoofere på, og da mange mener at 4 subs, giver det bedste resultat, var det en nobrainer for mig.

Den eneste grund til at jeg sælger dem, er at jeg har fået et godt tilbud på to Klipsch subs, og jeg vil selvfølgelig helst ha' 4 identiske subs.
Til top
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2010
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 11:05
Hmm, det lyder spændende synes jeg da jeg allerede har 2 gode subwoofer i forvejen.

Vi flytter dog til udlandet på fredag så jeg har lidt svært ved at nå at hente dem.

Du skal ikke tilfældigvis en tur til jylland i næste uge?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 11:07
Desværre ikke.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 11:44
For mit vedkommende ville det kun være for sjov så jeg byder 1000 kr for dem. Det er lavt men som du nævner er ingen bud for lave.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 11:53
Hvordan er de til film
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 13:24
Bjur >>> Jeg har kun brugt dem til film, så læs evenfor, eller de sidste sider i min hjemmebio tråd.

1.000,- er noteret
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 14:37
Hvor længe kører budrunde?

Redigeret af Bjur - 16-August-2015 kl. 14:39
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 14:46
Og kan man smide dem til en alm. Yamaha v2067 receiver
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu