|
SOLGT: 2 stk. Zaptor bokse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2013 kl. 23:11 |
||
Hvad kan man reelt få for 2 Zaptor bokse i dag? Stofa selv vil have kr. 999, hvilket virker urealistisk på mig. Jeg forestiller mig noget i retningen af kr. 250 stykket eller begge for kr. 400. Er det skudt helt forbi?
Boksene befinder sig i Århus, og det er dem uden HDD (selvom jeg faktisk tror man kan smide en i, hvis jeg har læst specifikationerne fra Motorola korrekt). Årsagen til salget er, at de nu er blevet "opgraderet" til 2 stk. Panasonic BCT820, men de virker fortrinligt og er i pæn stand. For øvrigt ved jeg godt, at det kaldes SmartTv nu, men alle kender Zaptor. ![]() Redigeret af azrael - 02-Juli-2013 kl. 21:16 |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Alder? Hvad står der på fjernbetjeningen? (Zaptor eller Stofa?)
Hilsen Marco, Aarhus V |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
||
Alderen kender jeg ikke som sådan, men de må være mere end 2 år gamle, da jeg selv købte dem brugt juni 2011 (for et noget højere beløb
![]() |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
||
Snupper gerne 1 stk. for 200,- da reklamationsretten er udløbet
![]() |
|||
![]() |
|||
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
||
Byder de 400 + porto for begge.
S, Aalborg
|
|||
![]() |
|||
||
Sorry, at jeg ikke er vendt tilbage før. Der virkede ikke rigtigt til at være interesse og så glemte jeg at checke tråden. :)
Allerhelst vil jeg jo gerne sælge dem samlet og helst også i Århus, da jeg så kan være sikker på, at der ikke sker noget undervejs. Har nemlig ikke meget fidus til Post DK. Apropos Post DK. Såvidt jeg kan se vil de have 86 kroner for en omdelt forsendelse. Alternativet er GLS, hvor det koster 70 kroner til nærmeste pakke shop. |
|||
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 21 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 76 |
||
Kan de bruges til Yousee/har de MPEG-4 DVB-C tuner? For så vil jeg da gerne hente en i den kommende uge!
|
|||
![]() |
|||
||
Det er godt nok DVB-C bokse med MPEG4 understøttelse, men siden de kommer fra Stofa har jeg en grum fornemmelse, at de kun virker med Stofa. Såvidt jeg kan huske kan man nemlig ikke ændre de diverse DVB-C parametre. |
|||
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
||
Stofa anvender Irdeto kryptering, og jeg mener at Yousee anvender Viaccess. Fabianbm vil kunne se clearkanalerne (de ikke krypterede) da boksen bare er en mpeg4 DVB-C boks, men den vil ikke kunne anvendes med Yousee's kort.
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
||
Det med krypteringen har du fuldstændig ret i. Det havde jeg komplet glemt. Var dog ikke klar over, at den ville kunne bruges til ukodede kanaler. Mange tak for oplysningen. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Hvordan ser interessen ud?
Der må også gerne sendes en personlig besked... ![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
stefthom blev den glade vinder.
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |