|
[SOLGT] 2 Surround Receivers |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Yamaha'en har 4K Passthrough - hvis man f.eks. har et videokamera, som optager i 4K. Men den kan ikke vise, eller sende 4K igennem, fra BD-afspillere, streaming-enheder m.v., som benytter HDMI 2.0 og den understøtter heller ikke HDCP 2.2.
M.v.h. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Jonas, det der er jo skrevet da de kom ud. Så der kunne de netop afspille "de nyeste" formater. Det kan de altså ikke længere. De er begge fra en tid, hvor 4K standarten slet ikke var på plads. Så de er desværre ikke brugbare med nye 4K enheder og TV.
Jeg siger ikke det her, for at sabotere dit salg, men for at du ikke skal komme til at sælge katten i sækken til en, der ikke ikke vidste det. Det er jo surt, hvis du er nødt til at lade handlen gå tilbage, fordi køber ikke fik det han forventede. |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
|
WOWW købte dem fordi jeg troede jeg skulle køre 4K igennem men har ikke nået det men dejligt jeg ikke kommer til at snyde en eventuel køber ;O) TAK, fjerne 4K fra min tekst ;O) Hilsen Jonas
|
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
|
Altså, for min interesse spiller det ingen rolle, jeg skal ikke bruge 4K til noget endnu, og skal jeg, så kobles det direkte til TV.
Jonas, jeg har brug for en ny receiver, men kun til lyd og har kun 5.1 og Airplay, så hurtigt som muligt, derfor kigger jeg efter brugt og slår til når chancen byder sig :-) |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Så er der ingen problemer i dig tilfælde ridderdk. Alt det du efterlyser kan den :)
|
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
|
Nemlig - og så lige det at den også har Phono Indgang
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Og Pre-Out - og er i vanlig Yamaha kvalitet = lang levetid. M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Jeps, nyder bestemt også phono-indgangen på min 771 (en årgang ældre). Og som Henrik siger, så er pre-out bestemt heller ikke at kimse af. Jeg har aldrig haft behovet endnu, men pludselig en dag, så kunne man få lyst til at lege med en effektforstærker. Så er det sgu surt at skulle ud og have ny receiver også.
Kører på min 3. Yamaha nu. Alle er kun blevet skiftet for at opgradere. Denne her står også snart for skud :) |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
|
Kan sende den i morgen ? Hilsen Jonas Bojer
|
||
![]() |
||
|
PM sendt
|
||
![]() |
||
|
Fedt, så er Yamaha'en betalt :-)
|
||
![]() |
||
|
Og sendt jeg har sendt SMS med trackingnummer ;O) Hvem skal købe den Cambridge?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |