recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [SOLGT] 2 Surround Receivers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

[SOLGT] 2 Surround Receivers

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 22:50
Yamaha'en har 4K Passthrough - hvis man f.eks. har et videokamera, som optager i 4K. Men den kan ikke vise, eller sende 4K igennem, fra BD-afspillere, streaming-enheder m.v., som benytter HDMI 2.0 og den understøtter heller ikke HDCP 2.2.

M.v.h.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 23:12
Jonas, det der er jo skrevet da de kom ud. Så der kunne de netop afspille "de nyeste" formater. Det kan de altså ikke længere. De er begge fra en tid, hvor 4K standarten slet ikke var på plads. Så de er desværre ikke brugbare med nye 4K enheder og TV.
Jeg siger ikke det her, for at sabotere dit salg, men for at du ikke skal komme til at sælge katten i sækken til en, der ikke ikke vidste det. Det er jo surt, hvis du er nødt til at lade handlen gå tilbage, fordi køber ikke fik det han forventede.
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 806
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 23:15
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jonas, det der er jo skrevet da de kom ud. Så der kunne de netop afspille "de nyeste" formater. Det kan de altså ikke længere. De er begge fra en tid, hvor 4K standarten slet ikke var på plads. Så de er desværre ikke brugbare med nye 4K enheder og TV.
Jeg siger ikke det her, for at sabotere dit salg, men for at du ikke skal komme til at sælge katten i sækken til en, der ikke ikke vidste det. Det er jo surt, hvis du er nødt til at lade handlen gå tilbage, fordi køber ikke fik det han forventede.

WOWW købte dem fordi jeg troede jeg skulle køre 4K igennem men har ikke nået det men dejligt jeg ikke kommer til at snyde en eventuel køber ;O)

TAK, fjerne 4K fra min tekst ;O)

Hilsen Jonas
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 23:27
Altså, for min interesse spiller det ingen rolle, jeg skal ikke bruge 4K til noget endnu, og skal jeg, så kobles det direkte til TV.
Jonas, jeg har brug for en ny receiver, men kun til lyd og har kun 5.1 og Airplay, så hurtigt som muligt, derfor kigger jeg efter brugt og slår til når chancen byder sig :-)

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 23:35
Så er der ingen problemer i dig tilfælde ridderdk. Alt det du efterlyser kan den :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 23:41

Så er der ingen problemer i dig tilfælde ridderdk. Alt det du efterlyser kan den :)
Nemlig - og så lige det at den også har Phono Indgang
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Nemlig - og så lige det at den også har Phono Indgang

Og Pre-Out - og er i vanlig Yamaha kvalitet = lang levetid.

M.v.h.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 01:23
Jeps, nyder bestemt også phono-indgangen på min 771 (en årgang ældre). Og som Henrik siger, så er pre-out bestemt heller ikke at kimse af. Jeg har aldrig haft behovet endnu, men pludselig en dag, så kunne man få lyst til at lege med en effektforstærker. Så er det sgu surt at skulle ud og have ny receiver også.

Kører på min 3. Yamaha nu. Alle er kun blevet skiftet for at opgradere. Denne her står også snart for skud :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 18:58

Altså, for min interesse spiller det ingen rolle, jeg skal ikke bruge 4K til noget endnu, og skal jeg, så kobles det direkte til TV.
Jonas, jeg har brug for en ny receiver, men kun til lyd og har kun 5.1 og Airplay, så hurtigt som muligt, derfor kigger jeg efter brugt og slår til når chancen byder sig :-)

Kan sende den i morgen ?

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 19:44
PM sendt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 20:35
Fedt, så er Yamaha'en betalt :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2017 kl. 18:47

Fedt, så er Yamaha'en betalt :-)

Og sendt jeg har sendt SMS med trackingnummer ;O)

Hvem skal købe den Cambridge?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu