|
***SOLGT*** 2 x 24" LCD Samsung T240 og T240HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:53 |
Hej med jer
Jeg vil gerne sæt mine 2 skønne samsung lcd skærme til salg. Jeg kør idag med begge koblet på min gamerpc og har været meget tilfreds med dem. 1. Samsung T240 Tilslutning: 15pin D-SUB, DVI-D, HDMI. 2. Samsung T240HD Tilslutning: 15pin D-sub, DVI-D, 2HDMI, Komponent, DTV Tuner, Optisk udgang, Scart, Cl Slot. T240 har været min primære gamer skærm hvor t240hd var da jeg købte ment at skulle bruges som tv til de stille aftener hvor jeg sad og spillede på kontoret men pga det kun er en dvb-t tuner mpeg2 (og en analog tuner) der sidder i den blev den hurtigt min skærm nr.2 istedet til pc. Da jeg snart modtager en ny 27" skærm som skal erstatte disse 2 vil jeg nu forsøge og sælge dem til rimelig pris...begge er i god stand og fejler intet. Pris: 500,- /stk. afhentet i Kolding eller efter aftale også i Esbjerg. Da jeg ikke har originalkassen (kan være den ligger på loftet) vil jeg helst ikke sende dem... Jeg har ikke kvittering liggende på dem og de er udenfor garantien. De er 3-4 år gamle og vil med en pudseklud kunne se ud som nye :). Opløsningen de kør med er 1920x1200. Redigeret af Bygone - 14-Marts-2013 kl. 17:58 |
|
![]() |
|
finnbl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Dem snupper jeg til prisen. Arbejder i Kolding og bor i Esbjerg så mon ikke vi finder ud af afhentning/levering... Mvh. finnbl
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Bare iorden Finnbl :) smider lige en pb senere idag er lige på arbejde så kan vi aftale nærmere...
|
|
![]() |
|
Solgt til Finnbl, tak for en god handel.
|
|
![]() |
|
finnbl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Og jeg som køber er også tilfreds!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |