recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ***SOLGT*** 2 x 24" LCD Samsung T240 og T240HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

***SOLGT*** 2 x 24" LCD Samsung T240 og T240HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ***SOLGT*** 2 x 24" LCD Samsung T240 og T240HD
    Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:53
Hej med jer

Jeg vil gerne sæt mine 2 skønne samsung lcd skærme til salg. Jeg kør idag med begge koblet på min gamerpc og har været meget tilfreds med dem.

1. Samsung T240

Tilslutning: 15pin D-SUB, DVI-D, HDMI.

2. Samsung T240HD

Tilslutning: 15pin D-sub, DVI-D, 2HDMI, Komponent, DTV Tuner, Optisk udgang, Scart, Cl Slot.

T240 har været min primære gamer skærm hvor t240hd var da jeg købte ment at skulle bruges som tv til de stille aftener hvor jeg sad og spillede på kontoret men pga det kun er en dvb-t tuner mpeg2 (og en analog tuner) der sidder i den blev den hurtigt min skærm nr.2 istedet til pc.

Da jeg snart modtager en ny 27" skærm som skal erstatte disse 2 vil jeg nu forsøge og sælge dem til rimelig pris...begge er i god stand og fejler intet.

Pris: 500,- /stk. afhentet i Kolding eller efter aftale også i Esbjerg. Da jeg ikke har originalkassen (kan være den ligger på loftet) vil jeg helst ikke sende dem...

Jeg har ikke kvittering liggende på dem og de er udenfor garantien. De er 3-4 år gamle og vil med en pudseklud kunne se ud som nye :).

Opløsningen de kør med er 1920x1200.

Redigeret af Bygone - 14-Marts-2013 kl. 17:58
Til top
finnbl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-April-2007
Sted: Denmark
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér finnbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 11:43
Hej

Dem snupper jeg til prisen.

Arbejder i Kolding og bor i Esbjerg så mon ikke vi finder ud af afhentning/levering...

Mvh.

finnbl
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 12:03
Bare iorden Finnbl :) smider lige en pb senere idag er lige på arbejde så kan vi aftale nærmere...
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 17:59
Solgt til Finnbl, tak for en god handel.
Til top
finnbl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-April-2007
Sted: Denmark
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér finnbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af Bygone Bygone skrev:

Solgt til Finnbl, tak for en god handel.

Og jeg som køber er også tilfreds!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu