|
SOLGT: 2 x Samsung 2TB HD204UI 3.5" HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2014 kl. 14:40 |
Hej,
Da jeg har opgraderet harddiske i mit NAS, har jeg to stk Samsung 2TB diske til overs. De er pt igang med at blive formateret og SMART testet, og kan skifte ejer fra på mandag. Diskene har jeg haft i ca. 3 år, og de har som sagt siddet i mit QNAP NAS, som kun kører når jeg har brug for det (hvilket oftest er i weekenden). Så det er ikke diske som har kørt 24/7 uafbrudt i tre år. Nyprisen var vistnok ca. 800,- pr. stk. Jeg sælger dem begge for 600,- samlet. Redigeret af Davidp - 20-November-2014 kl. 08:17 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
En solgt. En disk tilbage.
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 472 |
har sendt dig en pb
|
|
![]() |
|
Sidste disk solgt til Allanbp.
Tak for handlen ☺ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |