|
Solgt: 27" Fujitsu pc skærm Full HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2012 kl. 14:44 |
SOLGT
Aalborg Fast pris http://www.edbpriser.dk/skaerm/fujitsu-sl27t-1-led-id-4298178.aspx Sælges for 1100 kr. 27" pc skærm med LED Full HD. 1920 x 1080. 2 x HDMI indgange Fujitsu SL27T-1 3 dage gammel. Er i original emballage. Original kvittering medfølger. ![]() Redigeret af stefthom - 02-Januar-2013 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor sælges den?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Impulskøb. Men nøjes fint med en Asus med 1920X1200...
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Hvis den er fri for pixel fejl og for meget backlight bleed så kunne jeg godt være interesseret i den.....
|
|
![]() |
|
Den er helt ny......................
Hvad er backlight bleed? Redigeret af stefthom - 01-Januar-2013 kl. 22:25 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Backligt bleed. Det har så ingen som helst betydning til en PC
![]() |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Ok, selv om den er helt ny kan den godt ha pixel fejl, kan du evt tjekke efter om den har det, for hvis ikke er jeg ret interesseret i at købe :)
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hvorfor dog ikke bruge dine 14 dages fortrydelsesret, forstår jeg da ikke
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Det kunne jo være at den var købt fysisk i en butik uden fortrydelsesret.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
åh ja det havde jeg faktisk ikke lige tænkt på, det var bare lige siden han smed et link til edbpriser, så gik jeg ud fra han havde bestilt den online. Er jo snart ikke vant til de fysiske handler mere hehe.
|
|
![]() |
|
Den har ikke pixelfejl.
Ja købt i en fysisk butik. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |