|
Solgt: 3Dbluray/mediaafspiller Samsung BD-ES6000 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2013 kl. 09:35 |
|
Solgt
Redigeret af dimzen - 23-April-2013 kl. 06:23 |
||
![]() |
||
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
up
|
||
![]() |
||
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
|
byder 800,-
MVH Tommy
|
||
![]() |
||
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
|
2012 SMART TV ?
|
||
![]() |
||
|
Noteret.
Øhh.. hvad mener du? :) Det er ikke et TV men en bluray afspiller, men kan køre de samme app's som deres smart tv kan.
|
||
![]() |
||
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
|
ok, så spørger jeg på en anden måde: har den Smart Hub 2012 ?
|
||
![]() |
||
|
Ahh.. aner det faktisk ikke, hvor ser jeg det henne? Kan ikke se på nettet hvilken version det er, men de billeder jeg har fundet af smart hub's versioner, ligner det 2012-versionen. Modellen BD-ES6000 er fra 2012. Edit: Smart hub har version 4.5401-5.0 Så er det 2012, eller..? :)
Redigeret af dimzen - 18-April-2013 kl. 06:40 |
||
![]() |
||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
|
Har du installeret Viaplay på den? Da jeg overvejede at købe sidste år, var Viaplay-app'en ikke frigivet til BD-platformen.
|
||
![]() |
||
|
Så den som en mulighed, prøvede den dog ikke, da jeg ikke har Viaplay. Man kan se deres app's her: http://www.samsung.com/dk/tvapps/index.html |
||
![]() |
||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
|
Trækker mit bud
Redigeret af Karin - 18-April-2013 kl. 22:37 |
||
En masse udstyr :-)
|
||
![]() |
||
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
|
Forhøjer til 900,-
MVH Tommy
|
||
![]() |
||
|
Kommer der ikke andre bud over weekenden, så bliver den din :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |