|
Solgt: 3x Ubiquiti Unifi AP Wifi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2016 kl. 15:39 |
Super smart hvis man skal dække et større hus med samme wifi netværk. Ellers hvis man bare vil have lidt flere muligheder med ens wifi. Det hele sættes op med en nem grafisk interface. Det er sådan nogle her: http://www.edbpriser.dk/access-point/ubiquiti-unifi-ap-id-7203319.aspx Sælges kun fordi jeg har opgraderet til nogle hurtigere/dyrere af samme slags. De er 3 år gamle. køb nu: 600 kr. for alle ink porto. Bud modtages. mvh. Rune Redigeret af Elmstrom - 17-Januar-2016 kl. 21:49 |
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
600 budt for alle 3
|
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Jeg skriver live en pb, så tager vi den der fra.
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Øv, jeg burde vist have tjekket recordere i eftermiddags
![]() Tillykke med salget/købet :-) Skriv gerne, hvis det alligevel går i vasken, så vil jeg gerne købe til samme pris. |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
ja øv.. dem kunne jeg sku også godt have brugt... faktisk lige siddet og kigget på sådan nogle i løbet af ugen..
|
|
![]() |
|
De er solgt, hvis man vil købe fra ny af, så ville jeg helt sikkert vente 14 dage mere. Så kommer den nye ver. også til Danmark (dem jeg har købt, bare fra omg.de). De er noget hurtigere og har ikke kun 100mbit ethernet.
Redigeret af Elmstrom - 17-Januar-2016 kl. 21:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |