recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: 3x Ubiquiti Unifi AP Wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: 3x Ubiquiti Unifi AP Wifi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: 3x Ubiquiti Unifi AP Wifi
    Sendt: 17-Januar-2016 kl. 15:39
Jeg har 3 stks. Unifi wifi Aps til salg.

Super smart hvis man skal dække et større hus med samme wifi netværk. Ellers hvis man bare vil have lidt flere muligheder med ens wifi. Det hele sættes op med en nem grafisk interface.

Det er sådan nogle her: http://www.edbpriser.dk/access-point/ubiquiti-unifi-ap-id-7203319.aspx

Sælges kun fordi jeg har opgraderet til nogle hurtigere/dyrere af samme slags. De er 3 år gamle.

køb nu: 600 kr. for alle ink porto.
køb nu: 250 kr. stk. ink porto.

Bud modtages.

mvh.
Rune

Redigeret af Elmstrom - 17-Januar-2016 kl. 21:49
Til top
elvisdk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Thisted, DK
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elvisdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 15:50
600 budt for alle 3
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 16:27
Jeg skriver live en pb, så tager vi den der fra.
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 19:25
Øv, jeg burde vist have tjekket recordere i eftermiddags

Tillykke med salget/købet :-)
Skriv gerne, hvis det alligevel går i vasken, så vil jeg gerne købe til samme pris.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 21:22
ja øv.. dem kunne jeg sku også godt have brugt... faktisk lige siddet og kigget på sådan nogle i løbet af ugen..
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 21:48
De er solgt, hvis man vil købe fra ny af, så ville jeg helt sikkert vente 14 dage mere. Så kommer den nye ver. også til Danmark (dem jeg har købt, bare fra omg.de). De er noget hurtigere og har ikke kun 100mbit ethernet.

Redigeret af Elmstrom - 17-Januar-2016 kl. 21:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu