|
Solgt! 5.0 biosetup (cerwin vega / monitor audio) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2020 kl. 14:26 |
Hej,
Jeg er ved at lave en udbytning af mine gamle hjemme bio højttalere. - 2 x Cerwin Vega AL-750 (alderen er nok 18-20 år, den ene har nogle små rifter, men uden betydning for lyden) - 1 x Monitor Audio center (Silver serien) - 2 x Monitor Audio baghøjttalere Monitor audio serien er nok 15-16 år gamle, go vega'erne kan stadig rykke sofa'en en cm bagud under film. Det hele er velspillende og fungerende. Jeg er klar over at det ikke er en formue værd mere, men tænkte det kunne være en billig mulighed for en anden person. Vi har haft dem i biografen i snart 5 år - og der har aldrig været klager :) ![]() ![]() ![]() ![]() Hvad vil man kunne få for sådan et setup? Mvh Michael
Redigeret af Precious - 15-Juli-2020 kl. 23:24 |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det omkring 2000 kr?
|
|
![]() |
|
Efter at have hørt alle de gode råd i denne post, så har smidt sættet til salg til 1500 kr
![]() Så må vi se :-)
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |