|
SOLGT - 80GB PS3 - SOLGT! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 12:26 |
Hej Recordere
Efter flere år hvor jeg stort set ikke har brugt denne herlige maskine, har jeg besluttet at sælge den. Det er en "Little Big Planet edition", så det spil medfølger selvfølgelig. Det er denne her, der er tale om: Jeg har aldrig konstateret fejl på den. Den har lidt ridser ovenpå i lakeringen, men ikke noget man ser medmindre den står i direkte solskin. Der medfølger selvfølgelig original controller, kabel til opladning og emballage. Jeg har kvittering på den fra: 23-12-2009 Den befinder sig i 1313 København K, hvor der selvfølgelig er mulighed for at besigtige og afprøve den. Jeg kan godt overtales til at sende den med posten såfremt køber ønsker det. Giv et bud, ved ikke lige hvad sådan en slyngel er værd... Mvh Stefan Redigeret af Stefan V - 15-Oktober-2012 kl. 13:48 |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad fik du for den?
|
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
500 i hurtig handel, men blev tilbudt 600 umiddelbart efter den var solgt... dooh
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Av
Den burde da kunne indbringe en god slat mere |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Ja, du har ret set i bakspejlet, men kunne godt unde køberen at få den billigt. En 6 årig knægt
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |