recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - 80GB PS3 - SOLGT!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - 80GB PS3 - SOLGT!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 700
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT - 80GB PS3 - SOLGT!
    Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 12:26
Hej Recordere
Efter flere år hvor jeg stort set ikke har brugt denne herlige maskine, har jeg besluttet at sælge den. Det er en "Little Big Planet edition", så det spil medfølger selvfølgelig.
Det er denne her, der er tale om: 

Jeg har aldrig konstateret fejl på den. Den har lidt ridser ovenpå i lakeringen, men ikke noget man ser medmindre den står i direkte solskin. 

Der medfølger selvfølgelig original controller, kabel til opladning og emballage.
Jeg har kvittering på den fra: 23-12-2009

Den befinder sig i 1313 København K, hvor der selvfølgelig er mulighed for at besigtige og afprøve den.

Jeg kan godt overtales til at sende den med posten såfremt køber ønsker det.

Giv et bud, ved ikke lige hvad sådan en slyngel er værd...

Mvh Stefan

Redigeret af Stefan V - 15-Oktober-2012 kl. 13:48
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 21:37
Hvad fik du for den?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:43
500 i hurtig handel, men blev tilbudt 600 umiddelbart efter den var solgt... doohLOL Nåede at få de første 5 opkald på få timer. Tror umiddelbart godt jeg kunne have fået 7-800 eller mere hvis jeg gad vente.
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 19:50
Av
Den burde da kunne indbringe en god slat mere
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 12:39
Ja, du har ret set i bakspejlet, men kunne godt unde køberen at få den billigt. En 6 årig knægtWink
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu