|
SOLGT: Akustikplader |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved ikke om jeg vil få glæde af dem, hvordan skulle de påvirke lyden, dæmpe reflektioner eller ?
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Reflektionskontrol og efterklang. Om du får glæde af dem eller ej, afhænger af hvad du har gjort ved dit rum.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Hvornår skal du senest af med dem ?
Jeg overvejer om jeg skal aftage 6-9 stykker ? |
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
er ved at finde ud af noget transport til en 4 til 10 stk :)
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Engang i løbet af denne uge er sidste chance.
|
|
![]() |
|
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Ærgeligt at sku smide dem på losseren...... Så kommer jeg da heller forbi og afhenter dem i bytte for nogle gode flasker rød og hvidvin *S* |
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Hvad siger du til 300 kr for 10 stk ?
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
Jeg snupper gerne 12, 450kr?
|
|
![]() |
|
Send PM for prisforespørgsel osv, så tager vi den der.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Hey Jonas Jeg vil gerne aftage 2 stk. Jeg går ud fra at man kan skifte stoffet med noget andet.?
|
|
![]() |
|
Dem der er interesseret, skriv hvad I gerne vil købe på PB og så finder vi ud af hvornår og hvordan.
|
|
![]() |
|
Der er 7 hele plader tilbage og så er der 11 'næsten' hele. Mange af dem fandt jeg ud af var skåret en smule ret for at passe ind. De 11 kan købes for 200kr og de syv for 300. Afjentning i aften kan give lidt rabat :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |